پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

توقیف ۵ دستگاه اتوبوس در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان گفت: ۵ اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان توقیف شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد:…

فرمانده انتظامی لارستان گفت: ۵ اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان توقیف شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: مأموران انتظامی لارستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ۵ دستگاه اتوبوس را در محور‌های مواصلاتی شناسایی و توقیف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۳۱۱ هزار نخ سیگار، ۲۵۴ هزار عدد سوزن حکا و بی ام، ۳۰ عدد لامپ، ۳۹۰ عدد اسباب بازی، ادکلن، جام سفالی و گاز صفحه‌ای قاچاق که مدارک قانونی نداشت کشف شد.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در این خصوص ۶ نفر راننده دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

امجدی ادامه داد: پلیس با همه توان خود در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا تلاش می‌کنند ضمن شناسایی و دستگیری، آن‌ها را به مرا جع قضایی تحویل دهند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین