چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
فرماندار ویژه لارستان در همایش تقدیر از خیرین کورده اظهار داشت:

با تمام وجود با خیرین و سرمایه گذاران منطقه همکاری مینماییم

با حضور فرماندار ویژه لارستان و نماینده مردم  لارستان خنج و گراش، از خیرین روستای کورده بخش مرکزی لارستان تجلیل شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت…

با حضور فرماندار ویژه لارستان و نماینده مردم  لارستان خنج و گراش، از خیرین روستای کورده بخش مرکزی لارستان تجلیل شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ همایش تجلیل از خیرین روستای کورده بخش مرکزی لارستان با حضور حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، جعفرپور نماینده مردم شهرستان‌های لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی،  علی پور معاون سیاسی فرمانداری ، پیروز بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولین، معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم در حسینیه اعظم روستای کورده بخش مرکزی لارستان برگزار شد.

در این همایش فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از همه خیرین عزیز شهرستان در سخنانی خاطرنشان کرد: حضور خیرین لارستانی در هر شهر و روستا منشأ خیر و برکت است. وی تصریح کرد:خیران این منطقه نقش مهمی در شهرستان، استان و کشور داشته اند و مردم از کار خیر آنان استفاده برده اند.

حسنی ادامه داد: نام وآوازه خیرین این دیار، زینت بخش تمامی محافل و مجالس است واجرای فعالیت‌های عام‌المنفعه توسط خیرین قطعا رشد و توسعه شهرستان را به همراه داشته و خواهد داشت. فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه خیران لارستانی منشأ خدماتی بزرگی در زادگاه خود بوده اند؛ خاطرنشان کرد: خیرین عزیز با خداوند معامله میکنند و بخشی از مال خود را که از راه حلال به دست آورده‌اند انفاق می نمایند و ما وظیفه داریم که تلاش و همت آنها را ارج نهیم.

نماینده عالی دولت در لارستان اظهار کرد: این آمادگی را داریم در هر جا و در هر زمینه ای که فعالیت های عام المنفعه در منطقه لارستان صورت می پذیرد، با تمام وجود باخیرین عزیز و سرمایه گذاران همکاری نماییم، چراکه خیرین، فعالیت های انسان دوستانه و خدا محور را در پیش گرفته اند و ما به عنوان مجریان و خدمتگزار آنها، بایستی بسترساز این فعالیت‌ها باشیم و تا آنجا که می توانیم با هم افزایی، هماهنگی و همدلی، خیرین را یاری نماییم.

حسنی اضافه کرد: نام و نشان خیرین نه‌تنها در شهرستان، بلکه در استان، کشور و حتی خارج از کشور رونق بخش تمامی مراودات اجتماعی است و مایه مباهات و افتخار هستند که من بعد نیز باید از توان، فکر و روحیه خدامحوری آنها در جهت رشد و توسعه منطقه استفاده کرد.

جمشید جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی ضمن تقدیر از خیرین نیک اندیش منطقه کورده با بیان اینکه فعالیت های آنان فرهنگ سازی را به همراه خواهد داشت اظهار داشت: با فعالیت های صورت گرفته می توان امید به انجام کارهای بزرگتری در منطقه کورده داشت.

 

علی پیروز بخشدار مرکزی لارستان، عبدالنبی عابدی رییس شورای اسلامی کورده و داریوش الهامیان دهیار چاه نهر نیز دیگر سخنرانان این مراسم بودند.


در پایان نیز از خیرین روستای کورده با لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۳:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین