جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 18 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پلمب 27 وسيله بازي در اماكن تفريحي لارستان و گراش

رئیس اداره استاندارد لارستان از پلمب ۲۷ وسيله بازي  مستقر در اماكن تفريحي شهرستانهای لارستان و گراش خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره استاندارد…

رئیس اداره استاندارد لارستان از پلمب ۲۷ وسيله بازي  مستقر در اماكن تفريحي شهرستانهای لارستان و گراش خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره استاندارد لارستان، علی رحیمی نژادان با بیان اینکه با توجه به اخطارهاي مكرر به مالكين و بهره برداران تجهيزات بازي پنج شهرستان لارستان، گراش، خنج، لامرد و مُهر طي يكسال گذشته به دلیل عدم رعايت مقررات ايمني و استاندارد از سوي برخي مالكين تجهيزات بازي از فعالیت تعدادی از این وسایل جلوگیری به عمل آمده است، اظهار داشت: عدم اخذ تائيديه استاندارد با توجه به شروع فصل كاري و افزايش استفاده از اين تجهيزات در ايام نوروز و فصل بهار و همچنین احتمال بروز حادثه براي كودكان و شهروندان، اداره استاندارد لارستان در اسفند ماه گذشته از فعاليت تعداد ۲۷ وسيله بازي از تجهيزات تفريحي مستقر در پارك‌هاي لارستان و گراش جلوگيري و آنها را پلمب كرد.

وی افزود: با توجه به قوانين سازمان ملي استاندارد استفاده از تجهيزات بازي تا قبل از اخذ تائيديه استاندارد ممنوع بوده و عواقب بروز هر‌گونه حادثه‌اي به عهده بهره‌برداران آنها خواهد بود.

رئیس اداره استاندارد لارستان اضافه کرد: طي يك‌سال گذشته تعداد ۱۶ فقره گواهي ايمني استاندارد براي ۱۳۰ وسيله بازي صادر شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۸:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “پلمب 27 وسيله بازي در اماكن تفريحي لارستان و گراش”

  1. لارستانی گفت:

    مگر در لار اداره استاندارد داریم ، جالب بود ، خدا کند این اقدام ها مقطعی نباشد تا همه افرادی که به نحوی با سلامت و جان مردم سر و کار دارند حداقل استاندارد های رشته خودشون رو رعایت کنند.

  2. نقی گفت:

    خیلی هم خوب ..موفق باشین

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین