شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

12 پروژه مهم بهداشت و درمان بنیاد نیک اندیشان هاشمی در لارستان

مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی از اجرای ۱۲ پروژه مهم بهداشت و درمان بنیاد نیک اندیشان هاشمی در لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، طی آئینی با حضور وزیر…

مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی از اجرای ۱۲ پروژه مهم بهداشت و درمان بنیاد نیک اندیشان هاشمی در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، طی آئینی با حضور وزیر و معاونین بهداشت و درمان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس، نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش، امام جمعه لارستان، معتمدین و خیرین پروژه های مختلفی در شهرستانهای لارستان، خنج و گراش مورد بهره برداری یا کلنگ زنی شد.

مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی با بیان اینکه به نیت ۱۲ امام ۱۲ پروژه در حال ساخت یا بهره برداری قرار دارد، گفت: از جمله این پروژه ها می توان به کلینیک قلب و عروق، ۱۸ واحد پانسیون پزشک، بخش زنان و picu، بخش pnicu، بازسازی و تجهیز آشپزخانه بیمارستان، مشارکت در ساخت ساختمان ctscan16 ، مشارکت در خرید سی تی اسکن ۱۲۸ اسلاید، بازسازی ساختمان انتقال خون لارستان، احداث بخش دیالیز بیمارستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان و خرید دستگاههای مورد نیاز بیمارستان سرطانی اشاره نمود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه از گذشته و پس از جنگ به صورت ویژه ای خیرین لارستانی به کمک دولت آمدند که نمونه ای از آن احداث بیمارستان امام رضا(ع) توسط حاج محمدکارگر است و پس از آن توسط دیگر خیرین پروژه تکمیل تر شد، افزود: امروز درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده لارستان و بخش داخلی بیمارستان که شاهد بهره برداری از آن بودیم  توسط جوانان بومی منطقه و با تلاش های شبانه روزی انان و با هزینه خیر و دولت به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: خیرین در واقع عاملی شدند که دولت با وجود تنگناهای بودجه ای خود در این پروژه سهیم شود و این پروژه عظیم به بهره برداری برسد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین