چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

اعزام “کامیون،کمرشکن و لودرهای” اداره کل راه و شهرسازی لارستان به مناطق سیل زده

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اعزام ماشین آلات به مناطق سیل زده خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از  اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، محمدرضا باقری…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اعزام ماشین آلات به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، محمدرضا باقری فرد اظهار داشت :  سیلاب اخیر در استان های گلستان، خوزستان، لرستان و برخی دیگر از نقاط کشور خسارات مالی و تلفات جانی زیادی به ساکنان این مناطق وارد کرده است, بدین منظور برای امداد رسانی به مردم آسیب دیده و کاهش خسارات در استان خوزستان ، این اداره کل نیز با بسیج امکانات ماشین آلات خود را به مناطق سیل زده این استان ارسال کرده است .

وی افزود : ماشین آلات سبک ، نیمه سنگین و سنگین راهسازی به استعداد پنج دستگاه کامیون ، دو دستگاه کمرشکن و نیز لودر ، گریدر ، کامیونت ایسوزو و سواری تویوتا هرکدام یک دستگاه به همراه راننده و اپراتورهای آن به اتفاق مدیریت راهداری این اداره کل جهت مناطق سیل زده اعزام شده اند .

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در پایان خاطر نشان کرد : تاکنون هموطنان ما تلاش و همت بسیار بلندی در این ایام به خرج داده اند و با توجه به اینکه مشکلات خاصی در منطقه  لارستان در بحث سیل وجود نداشت ، تکلیف ما بر این بود که در این شرایط سهمی داشته باشیم و امیدواریم این کمک ها باز هم افزایش پیدا کند.

شایان ذکر است کارکنان این اداره کل نیز برای سهیم بودن و نوع دوستی کمک های نقدی خود را و به مردم سیل زده اهدا کردند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین