چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کمک 170 میلیون ریالی ورزشکاران لارستان به سیل زدگان خوزستان

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از جمع آوری و ارسال کمک ۱۷۰ میلیون ریالی ورزشکاران لارستان به سیل زدگان خوزستان خبر داد. محمدحسن طیبی در گفت و گو با…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از جمع آوری و ارسال کمک ۱۷۰ میلیون ریالی ورزشکاران لارستان به سیل زدگان خوزستان خبر داد.

محمدحسن طیبی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه همدردی با مردم سیل زده وظیفه انسانی و دینی هر یک از ماست، اظهار داشت: همه باید دست به دست هم دهیم و با کمک های هر چند کم، به دنبال چاره اندیشی و کمک به هموطنان در استانهای سیل زده باشیم.

وی با  تقدیر از مشارکت ورزشکاران در کمک رسانی به سیل زدگان، افزود: با هماهنگی های صورت گرفته از سوی اداره ورزش و جوانان لارستان به ورزشکاران از هیئت های ورزشی مختلف، به میزان ۱۷۰ میلیون کمک های نقدی و غیرنقدی به هموطنان سیل زده داشتند.

طیبی با بیان اینکه با راه اندازی یک کمپین، اقلام مختلفی از قبیل برنج، کنسرو، چای، لباس، کفش، پتو، مواد بهداشتی، روغن و غیره از سوی ورزشکاران لارستان برای کمک به سیل زدگان جمع آوری شد، تصریح کرد: این اقلام سوم اردیبهشت ماه جاری برای مناطق تحت تأثیر سیل در استان خوزستان ارسال شده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۴:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین