جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تکذیب شایعه افزایش قیمت بنزین در لارستان

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان شایعه افزایش قیمت بنزین را تکذیب کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه…

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان شایعه افزایش قیمت بنزین را تکذیب کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان، مسعود حسنیان با تکذیب برخی شایعات درباره افزایش قیمت بنزین گفت: تاکنون مصوبه‌ای درخصوص سهمیه بندی بنزین به این شرکت ابلاغ نشده و توصیه میشود مردم به این شایعات که در فضای مجازی منتشر میشود توجه نکنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت مخازن کلیه جایگاههای عرضه سوخت ناحیه لارستان تکمیل شده است، افزود: روند توزیع بنزین مثل روال گذشته در کلیه جایگاهها ادامه خواهد داشت و کمبود سوخت در سطح لارستان تحت هیچ شرایطی به وجود نخواهد آمد.
رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان از شهروندان خواست با حفظ آرامش و بدون هیچ نگرانی به جایگاهها مراجعه و از تشکیل صفوف طولانی و تقاضای بیش از نیاز اکیدا خودداری کنند.
این مسئول ناحیه لارستان را یکی از پهناورترین نواحی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در سطح استان فارس دانست و اضافه کرد: ناحیه لارستان با دارا بودن انبار بزرگ ذخیره سازی فرآورده و ناوگان گسترده حمل سوخت از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با داشتن این امتیازات هیچگاه توزیع و عرضه سوخت در شهرستان با مشکلی مواجه نخواهد شد.
ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۳:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین