چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری کارگاه دانش افزایی مربیان هندبال استان فارس در لار

دوره داوری و کارگاه دانش افزایی مربیان هندبال استان فارس در لار برگزار شد. رئیس هیأت هندبال لارستان از برگزاری دوره داوری درجه سه بانوان و کارگاه دانش افزایی مربیان…

دوره داوری و کارگاه دانش افزایی مربیان هندبال استان فارس در لار برگزار شد.

رئیس هیأت هندبال لارستان از برگزاری دوره داوری درجه سه بانوان و کارگاه دانش افزایی مربیان استان فارس در لار خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان علیرضا زائر امروز در گفت و گو با روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان با اعلام این خبر اظهار داشت: دوره داوری درجه سه هندبال بانوان زیر نظر مریم تهرانی مدرس فدراسیون و با حضور ۲۱ بانوی هندبالیست از استان های فارس و هرمزگان به میزبانی لار برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دوره درجه سه هندبال بانوان برای پنجمین بار در لار برگزار می شود، گفت: در این دوره داوری، شرکت کنندگان با آخرین قوانین داوری آشنا شدند و در پایان از بانوان آزمون تئوری و عملی گرفته شد.

رئیس هیأت هندبال لارستان افزود: در صدد هستیم تا با همکاری فدراسیون و هیأت هندبال استان فارس، دوره مربی گری درجه دو آقایان و بانوان و دوره بدنسازی هندبال ویژه مربیان را در لار برگزار کنیم.

زائر همچنین تصریح کرد: کارگاه دانش افزایی مربیان پایه استان فارس نیز روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور ۴۵ نفر از شهرستان های شیراز، فیروزآباد، لارستان، کازرون و جهرم در سالن هندبال مرحوم رزمیوش لار برگزار شد و آقایان و بانوان شرکت کننده با اصول اولیه بدنسازی و دفاع و حمله در هندبال و تاکتیک های تیمی آشنا شدند.

وی با بیان اینکه این کارگاه دانش افزایی زیر نظر محمود متین مربی تیم ملی هندبال نونهالان ایران برگزار شد، ادامه داد: در پایان کارگاه دانش افرایی مربیان پایه استان فارس، از سوی هیأت هندبال لارستان و مدرس این دوره به شرکت کنندگان گواهی اهدا شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین