جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ایجاد زیرساخت در شهرک صنعتی بیرم، نیازمند احداث جاده دسترسی

رئيس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان ایجاد زیرساخت در شهرک صنعتی بیرم، نیازمند احداث جاده دسترسی است. محمدرضا پيمان فر در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان در بيرم در خصوص…

رئيس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان ایجاد زیرساخت در شهرک صنعتی بیرم، نیازمند احداث جاده دسترسی است.

محمدرضا پيمان فر در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان در بيرم در خصوص شهرك صنعتي بيرم اظهار داشت: در این شهرک، زون بندی، قطعه بندی، خط انتقال اب، شبکه داخلی اب، زیر سازی و تک لبه گذاری ان نیز انجام شده وفقط بحث برق و گاز مانده كه در صورت مشخص شدن جاده دسترس ورودی امکان برق رسانی نیز فراهم می شود.

پيمان فر در ادامه افزود: در سفر سال گذشته كه به بيرم داشتم به همراه فرماندار و نماينده مردم در مجلس شوراي درحضور حاج اقا زندوي امام جمعه و صفرنژاد رئيس شوراي اسلامي بازديد ميداني انجام شد اما متاسفانه بعضي از مسئولين شهر و اداره  راه وشهرسازي جاده ورودي از سمت فرعي روستاي محمد قاسمي به  ما پیشنهاد شده،  که مورد تایید ما و مردم بیرم نیست.

رئيس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان تصریح کرد: اگر ورودي سمت كمال اباد باشد نزديك جاده اصلي یعنی مسير لامرد-عسلويه باشد، بحث ورود راحت تر ماشين الات سنگين هم  حل مي شود.

این مسوول با بیان اینکه در سفر نماینده مقرر شد از سمت روستای کمال اباد جاده زده بشود امل هنوز شورا و شهرداری جاده را تیغ نزده اند، ادامه داد: از بخشدار، شورای شهر و شهردار بیرم تقاضا داریم با توجه به اینکه موافقت تلفنی در سفر نماینده به بيرم  از امهندس راستیار معاون راه و شهر سازی گرفته شده اجرایي شود كه عمليات برق رساني ان شروع شود.

رئيس شهركهاي صنعتي لارستان در پايان  اضافه كرد:در جلسه اي كه حاج اقا زندوي و مسئولين شوراي اسلامي در دفتر با بنده داشتند، جزييات كارهاي انجام شده خدمت حاج اقا زندوي ارائه شد و نقشه كامل (زون بندي) در اختيار شورای اسلامی بیرم قرار داده شد كه در پايان جلسه حاج اقا زندوي خطاب به ماتشكر كرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین