جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

فرماندار ویژه لارستان: اولویت کاری دستگاه های اجرایی شهرستان معیشت مردم، اشتغال و تولید باشد

فرماندار ویژه لارستان در جلسه شورای اداری شهرستان تاکید کرد: اولویت کاری دستگاه های اجرایی شهرستان معیشت مردم، اشتغال و تولید باشد. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط…

فرماندار ویژه لارستان در جلسه شورای اداری شهرستان تاکید کرد: اولویت کاری دستگاه های اجرایی شهرستان معیشت مردم، اشتغال و تولید باشد.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه شورای اداری شهرستان، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان در سخنانی اظهار داشت: مسئولین در چارچوب بخشنامه ها و قانون حرکت کنند و برای همه دیدگاه ها، احزاب و گروه های مختلفی که در جامعه فعالیت می کنند، احترام قائل شوند.

وي معیشت مردم را از اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی شهرستان بایستی به صورت مستمر جلسات ستاد تنظیم بازار را برگزار نمایند و در این خصوص جدی باشند و نظارت مستمر داشته باشند تا مردم در آرامش و رفاه کامل باشند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان تاکید کرد: ما در شهرستان در کنار تولید و اشتغال، هیچ موضوعی مهم تر از انسجام، همدلی و هماهنگی بین مسئولین و مردم نداریم، چرا که اگر انسجام و همدلی نباشد، رشد ، توسعه و پیشرفت نیز صورت نمی پذیرد، بنابراین از همه مسئولین و  مردم عزیز می خواهم که همچون گذشته از تعارضات بپرهیزند و در راستای هم افزایی و توسعه شهرستان گام بردارند.

در پایان نیز از ۱۵ معلم و فرهنگی نمونه استانی و شهرستانی در سال ۹۸-۹۷، دو پیشکسوت فرهنگی مولف و ۵ معلم یار نمونه شهرستان با لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.

 همچنین از بخشداری مرکزی، اداره صنعت معدن و تجارت و شهرداری های لطیفی و اوز که در نوروز ۹۸ در حوزه عفاف و حجاب و صیانت ازحقوق شهروندی برتر شناخته شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

س – ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین