جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

جشن میلاد امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان برگزار می شود

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، گفت: در آستانه دومین جمعه از ماه مبارک رمضان، جشن میلاد امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان برگزار می شود. سیدیعقوب مصطفوی در…

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، گفت: در آستانه دومین جمعه از ماه مبارک رمضان، جشن میلاد امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان برگزار می شود.

سیدیعقوب مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه مصادف با دومین جمعه از ماه مبارک رمضان، جشن میلاد امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان برگزار می شود، اظهار داشت: این مراسم هرساله به شکلی باشکوه و با برنامه های متنوع با حضور مسئولان، روحانیون، زائرین و اقشار مختلف مردم در صحن و بارگاه ملکوتی آن حضرت به اجرا در می آید.

وی با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شامگاه روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار می شود، افزود: برای این مراسم برنامه های مختلفی از قبیل مسابقه، نورافشانی، مولودی خوانی، سخنرانی، پخش کلیپ و اهداء جوایز در نظر گرفته شده است.

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از انجام قرعه کشی مسابقه کتبی زندگینامه این امامزاده جلیل القدر در این جشن خبر داد و یادآور شد: همچنین به افرادی که نام آنها علی، حسن، حسین، سجاد، امیرعلی، امیرحسین و مشتقات آن باشد، به قید قرعه جوائزی اهدا می شود که علاقمندان می توانند با تحویل کپی شناسنامه به دفتر آستان مقدس شانس خود را امتحان کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین