پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

هیأت هندبال لارستان رتبه نخست استان فارس را کسب کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: هیأت هندبال لارستان در بین هیأت شهرستان های استان فارس عنوان نخست را از آن خود کرد. به گزارش میلاد لارستان، محمدحسن طیبی…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: هیأت هندبال لارستان در بین هیأت شهرستان های استان فارس عنوان نخست را از آن خود کرد.

به گزارش میلاد لارستان، محمدحسن طیبی در گفت و گو با روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان با اعلام این خبر اظهار داشت: هیأت هندبال فارس براساس ارزیابی عملکرد سالانه، هیأت هندبال لارستان را به عنوان برترین هیأت استان در سال ۹۷ معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه هیأت هندبال لارستان با کسب بالاترین امتیاز در جایگاه نخست استان قرار گرفت، تصریح کرد: هیأت هندبال لارستان در بخش بانوان با کسب ۹۹۷ امتیاز اول شد و در بخش آقایان نیز با کسب ۴۰۰/۶۶ عنوان پنجم را بدست آورد و در مجموع امتیازات برترین هیأت فارس شناخته شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه پسران خردسال و نونهال لارستانی در سال ۹۷ عنوان نایب قهرمانی و قهرمانی را در مسابقات استانی و منطقه هشت کشور به خود اختصاص دادند، افزود: مردان هندبالیست لارستانی از گذشته در لیگ برتر کشور و اردوهای تیم ملی حضور فعال داشته اند و این هیأت بایستی با برنامه ریزی منظم، زمینه های لازم برای پیشرفت هندبال آقایان در سطح کشور را نیز فراهم کند.

طیبی در ادامه از زحمات علیرضا زایر رئیس هیأت هندبال لارستان و اعضای این هیأت قدردانی کرد و افزود: هیأت هندبال لارستان همه ساله عملکرد قابل قبولی داشته است و امیدواریم این روند هم چنان ادامه داشته باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۵:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین