چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

دانشجوی متعهد کشور را به خودکفایی می‌رساند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: اگر دانشگاه بر محور اعتقادی استوار باشد، دانشجویانی متعهد تربیت می‌شود كه می‌توانند كشور را به خودکفایی برسانند. به گزارش میلاد لارستان به…

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: اگر دانشگاه بر محور اعتقادی استوار باشد، دانشجویانی متعهد تربیت می‌شود كه می‌توانند كشور را به خودکفایی برسانند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا، مهدی زارع صبح امروز در نشستی كه به منظور بررسی مسائل عفاف و حجاب و سالم‌سازی فضای دانشگاه با معاون و مدیر آموزشی، معاون فرهنگی دانشجویی و مسئولان بخش‌های این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: رعایت مقررات آموزشی نباید ما را از انجام وظایف اعتقادی و دینی‌مان غافل كند.

وی با تأکید بر اینكه اگر دانشگاه بر محور اعتقادی و اسلامی استوار باشد، دانشجویانی متعهد و متخصص به جامعه هدیه می‌شود كه می‌توانند كشور را به خودكفایی علمی و اقتصادی برسانند، اظهار كرد: مسئولان بخش‌های آموزشی باید در كنار نظارت بر اجرای صحیح آیین‌نامه‌های آموزشی و رعایت مقررات مربوطه، نگذارند جو سالم و معنوی دانشگاه، آلوده شده و فضایی ناسالم كه محصول تهاجم غرب است بر محیط ما مستولی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان این موضوع كه مسئولان بخش‌های آموزشی موظف هستند با اجرای صحیح آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌های مربوطه، بر اجرای قوانین پافشاری كنند، افزود: امسال به یاری خداوند متعال با وجود اینكه بخش قابل توجه ترم تحصیلی در ماه مبارك رمضان قرار دارد؛ اما برگزاری كلاس‌ها به صورت بسیار خوبی مدیریت شده و كیفیت آموزشی‌ فدای مسائل پیرامونی نشده است.

زارع افزود: امیدواریم همكاران این حوزه همان‌گونه كه مسائل مهم آموزشی را مورد توجه قرار می‌دهند، نسبت به دغدغه‌های معنوی اهتمام جدی داشته باشند تا فضای مناسب برای رشد و تعالی دانشجویان فراهم شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین