شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

جذب فرهيختگان و دانش پژوهان در فعاليت هاي دانش محور

دوره هاي آموزشی ويژه استادان، مديران و دانشجويان مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري تخصصي در دانشگاه آزاد اسلامي لارستان برگزار شد. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از يزداني خبرنگار…

دوره هاي آموزشی ويژه استادان، مديران و دانشجويان مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري تخصصي در دانشگاه آزاد اسلامي لارستان برگزار شد.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از يزداني خبرنگار خبرگزاري آنا، حسن امامي با بيان اين موضوع كه امكانات سخت افزار و نرم افزاري مناسب به منظور برگزاري كلاس هاي آموزشي در اين دانشگاه وجود دارد، گفت: در راستاي استفاده از ظرفيت هاي موجود و آموزش محققان دانشگاهي، كلاس هاي End Note  و  پایگاه های اطلاعاتی (نمایه های استنادی و تخصصی بین المللی) ويژه استادان و مديران برگزار شد.

امامي متذكر شد: با عنايت به وجود استادان و مدرسان باتجربه اين واحد، حوزه پژوهشي آماده است تا دانشجويان مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري تخصصي، مديران و استادان شهرستان و حتي استان را آموزش دهد.

وي افزود: امسال براي اولين بار، كلاس هاي تابستانه آموزش زبان انگليسي با شرايط ويژه براي كاركنان و فرزندان آنان برنامه ريزي شده است.

امامي در ادامه از جلسه با مدیر مسئول و مدیر داخلی فصلنامه علمی پژوهشی در حضور رئيس واحد جهت ارائه سازوکارهای جدید و به روز، استقرار شرکت دانش بنیان در مرکز رشد،  معرفي استاد نمونه به استان و تمركز بيشتر بر روي باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه خبر داد.

 س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین