پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

معرفی تیم های برتر مسابقات هندبال دختران جام رمضان لارستان

تیم های برتر مسابقات هندبال دختران جام رمضان لارستان شناخته شدند.  رئیس هیأت هندبال لارستان گفت: پیکارهای هندبال دختران خردسال جام رمضان لارستان با شعار مادر ورزشکار؛ فرزندان سالم و…

تیم های برتر مسابقات هندبال دختران جام رمضان لارستان شناخته شدند.

 رئیس هیأت هندبال لارستان گفت: پیکارهای هندبال دختران خردسال جام رمضان لارستان با شعار مادر ورزشکار؛ فرزندان سالم و شاداب برگزار شد و تیم های برتر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، علیرضا زائر با اعلام این خبر افزود: در این دوره از رقابت ها، دختران باشگاه باب الحوائج عنوان نخست را از آن خود کردند و تیم های شهید چمران «الف» و «ب» به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان نیز مقام قهرمانی رده سنی آزاد را کسب کرد، ادامه داد: شش تیم از باشگاه های باب الحوائج و شهید چمران لارستان در این دوره با هم رقابت کردند.

رئیس هیأت هندبال لارستان با بیان اینکه مسابقات هندبال جام رمضان امسال به منظور رشد و ایجاد انگیزه در بین هندبالیست های خردسال این شهرستان و همچنین آمادگی بازیکنان برای حضور در رقابت های استانی برگزار شد، تصریح کرد: در پایان این پیکارها به تمامی بازیکنان و کادر برگزاری جوایزی اهدا شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین