جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

قابل توجه مسئولين ادارات و فرماندار ویژه لارستان

متاسفانه در لارستان برخي ادارات براي تأسيس، ترميم و يا تكميل پروژه هاي عمراني، سالهاست در صف مانده و به بهانه وضعيت بد اقتصادي كشور، هيچ گامي برنداشته اند. اولا…

متاسفانه در لارستان برخي ادارات براي تأسيس، ترميم و يا تكميل پروژه هاي عمراني، سالهاست در صف مانده و به بهانه وضعيت بد اقتصادي كشور، هيچ گامي برنداشته اند.

اولا اگر وضعيت اقتصادي ناهنجار است بايد براي همه جا چنين باشد و اگر سستي و كاهلي از مسئولين است بايد در دنيا و آخرت پاسخگوي مردم، خون شهدا و ايثارگران و… باشند. زيرا يك بام و دو هوا در هيچ جا پذيرفتني نيست.

برخي ادارات، اسكلتي را هوا كرده و دنباله كار را رها نموده اند؛‌بعضي تابلويي نصب كرده و منتظر باد صبا مانده اند و بعضي ديگر هم… حتماً بايد نمونه بياوريم كه فلان شهرستان بعد از شما شروع كرده و فلان درصد توسعه كار شده تا شما باورتان شود؟

فرمانداري به عنوان يك واحد ستادي از اين گونه ادارات چه بازخواستي نموده و چه پاسخي شنيده است؟ چرا خواهان پيگيري نشده چرا مكاتبات تا رسيدن به نتيجه انجام نميدهند؟

زمان به سرعت ميگذرد اگر از فرصتها استفاده نكرديم و نيازهاي جامعه را مرتفع ننموديم در برابر خداوند و مردم جز شرمندگي، چه پاسخي داريم؟ سزاوار است با توجه به مدت زمان محدود خدمت با تلاش مضاعف در رفع مشكلات جامعه اقدام نموده و نيكويي عاقبت را براي خويشتن رقم بزنيم.

 

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۷:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین