شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پاسخ جعفرپور به امیدواری فرماندار لارستان:اتمام ساختمان کتابخانه مستلزم پیگیری جذب بودجه در شهرستان است

نماینده مردم در سخنانی با اشاره به اینکه بخشی از بودجه سال ۹۸ در اختیار نماینده مردم به تکمیل پروژه کتابخانه بزرگ لارستان اختصاص یافته است از فرماندار ویژه لارستان…

نماینده مردم در سخنانی با اشاره به اینکه بخشی از بودجه سال ۹۸ در اختیار نماینده مردم به تکمیل پروژه کتابخانه بزرگ لارستان اختصاص یافته است از فرماندار ویژه لارستان و مسئولان شهرستان و استان خواست در جذب این بودجه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با میلاد لارستان در خصوص آخرین وضعیت پروژه کتابخانه لارستان و اتمام ساختمان آن با اشاره به اعتبار درنظر گرفته شده جهت تکمیل این پروژه اظهار داشت: شیوه کار اینگونه بوده که مبلغ ۱۰میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای کارهای عمرانی در اختیار هر نماینده گذاشته شد تا برای حوزه انتخابیه به ردیفهای عمرانی موجود در بودجه اضافه شود.

وی افزود: بر همین اساس با رییس کتابخانه های عمومی کشور مذاکره شد و با اطلاع وی از این ۱۰ میلیارد مذکور، ۱/۵ میلیارد تومان به سرجمع بودجه کتابخانه های کشور (از محل همین ۱۰ میلیارد) اضافه شد به این شرط که در موقع تخصیص بودجه از طرف سازمان برنامه و بودجه ، این مبلغ به لار داده شود و جای دیگری هزینه نشود.

جعفرپور ادامه داد: این موضوع به مسئول کتابخانه های استان فارس و لار هم کتباً اطلاع داده شده که بتوانند پیگیری های آتی را انجام دهند. وی افزود: بر این اساس در تخصیصهایی که از سمت سازمان برنامه و بودجه به کتابخانه های عمومی کشور تعلق می گیرد باید فرماندار ویژه لارستان، رئیس کتابخانه های لارستان و مسئولان کتابخانه های فارس،  این مبلغ را از رئیس کتابخانه های عمومی کشور مطالبه و پیگیری و جذب نمایند.

به گزارش میلاد لارستان حدود ۲۰ روز پیش(۷ خرداد۹۸) فرماندار ویژه لارستان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان، گفته بود: امیدوارم یکی از مطالبات عمومی مردم شهرستان که اتمام ساختمان مرکزی کتابخانه عمومی شهرستان است با کمک نماینده مردم شهرستان‌های لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد. شاید سخنان فوق جعفرپور به نحوی پاسخ به اظهارات حسنی نیز باشد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین