جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برای مبارزه با مواد مخدر همه باید احساس مسئولیت کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: آموزش های به موقع در خصوص مضرات مواد مخدر ارائه شود تا به مرحله مقابله نرسد. به گزارش ميلاد لارستان، به نقل…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: آموزش های به موقع در خصوص مضرات مواد مخدر ارائه شود تا به مرحله مقابله نرسد.

به گزارش ميلاد لارستان، به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با تاکید بر اینکه می بایست ایده ها، پیشنهاد ها و تصمیمات مصوب شده در اینچنین جلساتی به عمل تبدیل شود؛ اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان می بایست برنامه‌های خود را به عمل تبدیل کنند، چون در رسیدن به اهداف مورد نظر تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه بایستی در خصوص مبارزه با مواد مخدر همه احساس مسئولیت کنند؛ تصریح کرد: بحث مواد مخدر یک مقوله بسیار پیچیده، حساس و مهم است که می‌تواند زندگی همه انسان‌ها ، روح و روان ، جسم و تمامی ابعاد شخصیتی و زندگی اجتماعی افراد را تحت تاثیر قرار دهد، لذا  بایستی احساس مسئولیتمان بیشتر شود و با یک نگاه هماهنگ و کامل این مهم را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: آموزش، پیشگیری و درمان بایستی بدون وقفه و به موقع انجام شود؛ چون اگر شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان به این موضوعات مهم  توجه داشته باشد و مدیریت نماید و خوب کار کنند، قطعا با آسیب‌های کمتری در جامعه مواجه خواهیم بود.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: دستگاه‌های متولی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، پایگاه های مقاومت بسیج، کانون های فرهنگی و هنری مساجد  و غیره در جهت نشاط و سرگرمی جوانان، برنامه‌های خود را ارائه کنند.

پیش از این نیز علی پور معاون سیاسی فرمانداری و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیز پیشنهادها و راهکارهای خود را در خصوص مبارزه با مواد مخدر ارائه کردند.

 س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین