پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

احداث باند دوم خنج-اوز به طول 17 کیلومتر

باند دوم خنج _اوز به طول ۱۷ کیلومتر احداث می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی  لارستان محمدرضا باقری فرد در خصوص…

باند دوم خنج _اوز به طول ۱۷ کیلومتر احداث می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی  لارستان محمدرضا باقری فرد در خصوص دوبانده شدن محور خنج به اوز اظهار داشت : این محور به دلیل واقع شدن در مسیر چند شهر و شهرستان و همچنین تردد بسیار زیاد خودرو در این محور از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود : در حال حاضر دوبانده شدن  ۱۷ کیلومتراز این مسیربا عرض آن ۱۱ متر در دستور کار این اداره کل قرار دارد  و بیش از ۳۳۰هزار متر مکعب خاکبرداری و ۲۴۰هزار متر مکعب خاکریزی باید انجام شود و ۴۸ دستگاه پل نیز در این محور ساخته خواهد شد .

باقری فرد در پایان خاطرنشان کرد : رانندگان عبوری در این محور با همکاری با راهداران عزیز و زحمتکش و همچنین توجه به تابلو های اطلاعاتی و هشدار دهنده سفری خوش برای خودشان فراهم سازند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “احداث باند دوم خنج-اوز به طول 17 کیلومتر”

  1. شهروند اوزی گفت:

    این ۱۷ کیلومتر از کدام سمت شروع میشود از طرف اوز ویا از طرف خنج لطفا اطلاع رسانی کنید

  2. مدینه صابری گفت:

    به نظر می رسد خیلی مهم باشه که این مسیر از کدام سمت آغاز می شود چون نقطه شورع این عمل، خود یک بخش از توان مدیریت شهری را در اموری چون دریافت اعتبارات و توان در انجام عملیات ساخت وساز نشان می دهد. راهها و جاده ها معبر عبور هستند و یک نوع هویت بخشی به مناطق میدهند بنابر این دانستن اینکه نقطه آغاز این مسیر ۱۷ کیلومتر از کجاست کمک می کند بهتر بفهمیم که مدیران آن منطقه چقدر توان دارند به جذب امور زیرساختی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین