سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

بازنشر/ جناب فرماندار؛ 4 محور مهم سخنان مسئول نمایندگی وزارت خارجه در لارستان را پیگیری نمایید…

مسوول وقت نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان در اسفند۹۶ طی سخنانی به مواردی کاربردی از منظر وزارت خارجه جهت اجرا در منطقه لارستان اشاره نموده و آن را مستلزم…

مسوول وقت نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان در اسفند۹۶ طی سخنانی به مواردی کاربردی از منظر وزارت خارجه جهت اجرا در منطقه لارستان اشاره نموده و آن را مستلزم پییگری مسئولان دانسته بود.

محسن ملایری‌زاده در گفت‌وگو با  میلادلارستان با اشاره به انجام فعالیت‌های مرتبط با تأیید اسناد افراد خارج نشین، افزوده بود: تأیید اسناد تجاری و گواهی مبدأ و مقصد در نمایندگی لارستان انجام می شود اما متأسفانه به دلیل عدم وجود اتاق بازرگانی در لارستان، همشهریان و تجار مجبور هستند برای طی بخشی از مراحل کارشان را در استانهای دیگر انجام دهند که امید است با تشکیل اتاق بازرگانی در لارستان این مشکل حل شود.

مسوول نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان اظهار داشته بود:همایش کودکان صلح که تاکنون در ۱۰ کشور جهان برگزار شده است  و همچنین نمایشگاه های اقتصادی بین کشورها، با مساعدت مسوولان و همشهریان را می توان در لار برگزار کرد.

این مسوول با ابراز تأسف از وجود برخی موانع برای برپایی نمایشگاه دائمی اسناد دیپلماسی در لارستان، خاطرنشان کرده بود: اغلب این اسناد مربوط به منطقه لارستان است و می‌توان هویت و مبارازت تاریخی مردم این سرزمین را به نمایش گذاشت که تحقق ایجاد این نمایشگاه نیازمند همیاری مسوولان است.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد دارالترجمه در لارستان، ادامه داده بود: متأسفانه با وجود اختصاص ۱۲ سهمیه دارالترجمه به استان فارس، حتی یک سهمیه را برای لارستان در نظر نگرفته اند و باید مرکز استان، لارستان بزرگ را در نظر می گرفت و حداقل یک سهیمه را به افرادی که از لارستان متقاضی بوده اند، اختصاص می داد.

 

میلادلارستان: بسیاری از این موارد فوق نیازمند پیگیری از داخل شهرستان بوده و با محوریت فرماندار ویژه لارستان باید دنبال شود. جناب آقای حسنی لطفا پیگیر موضوع باشید. 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “بازنشر/ جناب فرماندار؛ 4 محور مهم سخنان مسئول نمایندگی وزارت خارجه در لارستان را پیگیری نمایید…”

  1. ناشناس گفت:

    امیدواریم که مسولین لارستان هر چه زودتر از خواب غفلت بر خیزند

  2. ميلاد گفت:

    والا اينجور که در خبرها مي بينيم و مي شنويم فرماندار هميشه و هر روز در حال بازديد از پروژههاي خيرساز هستش.البته از لار هم که ميره شهرشون ،بازديد از جاده لار جهرم هم داره …

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین