پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

برگزاری ماراتن بزرگ کنکور در لارستان

آزمون بزرگ کنکور با شرکت ۲ هزار دانش آموز در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۹۸ در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان کنکور سراسری سال…

آزمون بزرگ کنکور با شرکت ۲ هزار دانش آموز در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۹۸ در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان کنکور سراسری سال ۹۸ در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۹۸ در  سه حوزه امتحانی برگزار و داوطلبان به سئوالات اختصاصی و عمومی پاسخ دادند.

آزمون عمومی و اختصاصی گروه علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج شنبه سیزدهم، آزمون عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنج‌شنبه سیزدهم، آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه علوم تجربی صبح جمعه چهاردهم و آزمون گروه‌های زبان‌های خارجی بعدازظهر جمعه چهاردهم تیر برگزار شد.

بنا به اعلام معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش لارستان، در این شهرستان در مجموع قریب ۲ هزار داوطلب با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این تعداد ۲۳۶ داوطلب در گروه ریاضی و فنی، ۷۷۰ داوطلب در گروه تجربی، ۵۰۱ داوطلب در گروه انسانی، ۱۸۲ نفر در گروه هنر و ۲۸۷ داوطلب در گروه زبان های خارجی شرکت داشتند.

نتیجه اولیه آزمون هم به صورت کارنامه تنظیم و در دهه دوم مرداد ماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین