شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

کشف 2.6کیلوگرم زعفران قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از برنا ،سرهنگ “داوود امجدی” اظهارداشت:…

فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از برنا ،سرهنگ “داوود امجدی” اظهارداشت: مأموران پلیس آگاهی لارستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، اقدام به بر پایی ایست و بازرسی های محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی کردند. وی با بیان اینکه در این راستا مأموران موفق شدند یک دستگاه اتوبوس را شناسایی و متوقف کنند، افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل ۷۵ دستگاه میکروفن شارژی ، ۴۳ عدد عروسک اسباب بازی ، ۶ بسته گلابی خارجی به وزن ۸۴ کیلو گرم ، ۱۱ بسته میوه آووکادو به وزن تقریبی ۵۵ کیلوگرم ، ۱ هزار و ۱۵۰ ثوپ پوشاک خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی، کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ امجدی افزود: در یک عملیات دیگر، ماموران پلیس فرودگاه این شهرستان هنگام کنترل مسافران به فردی مظنون و پس از بازرسی از بار فرد مذکور، ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم زعفران قاچاق و بدون هرگونه مجوز قانونی، کشف و متهم را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: ارزش این محموله های قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین