پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کلنگ زنی احداث رختکن مجموعه ورزشی شهدای دهفیش

کلنگ احداث رختکن مجموعه ورزشی شهدای دهفیش با حضور اعضای شورای اسلامی و منتخبین شورای ورزش در محل مجموعه ورزشی به زمین زده شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد…

کلنگ احداث رختکن مجموعه ورزشی شهدای دهفیش با حضور اعضای شورای اسلامی و منتخبین شورای ورزش در محل مجموعه ورزشی به زمین زده شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، این طرح با زیربنای ۱۴۰متر مربع و با امکانات به روز همچون کلیه ورزشگاه‌های کشور شامل سالن ورودی تیم ها به زمین چمن، اتاق ویژه داوران، اتاق ناظر مسابقات، رختکن تیم میزبان، رختکن تیم میهمان، سرویس های بهداشتی بصورت مجزا جهت دو تیم و غیره با طراحی ساخت جایگاه ویژه مسابقات و با اولویت بر ترمیم و بهسازی سکوی تماشاگران که از قبل ساخته شده این پروژه شروع به کار کرد.

امید است همچون گذشته خیرین ورزش دوست همشهریان گرامی و پیشکسوتان عرصه ورزش در این امر خیر شرکت نمایند تا این پروژه  هر چه زودتر به بهره برداری و مورد استفاده ورزشکاران و اهالی ورزش قرار گیرد.

شایان ذکر است ساخت این مجموعه به گونه ای طراحی شده چنانچه در آینده از زمین پشت ورزشگاه در زمینه های پارک یا فضای سبز روستا استفاده شود بتوان از امکانات این مجموعه استفاده مشترک کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین