جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اعزام ۴۵ زایر اولی از روستای “مهرآباد” لارستان به حرم امام رضا(ع)

۴۵ نفر از زائران اولی روستای محروم مهر آباد از توابع بخش مرکزی لارستان به حرم امام رضا علیه السلام اعزام شدند. به گزارش میلاد لارستان به مناسبت دهه کرامت…

۴۵ نفر از زائران اولی روستای محروم مهر آباد از توابع بخش مرکزی لارستان به حرم امام رضا علیه السلام اعزام شدند.

به گزارش میلاد لارستان به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به همت حوزه مقاومت سردار شهید شعبانعلی مفید با همکاری جمعی از خیرین  تعداد ۴۵ نفر از اهالی روستای محروم مهر آباد از توابع بخش مرکزی لارستان برای نخستین بار به حرم مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام مشرف شدند.

ابوالفضل اقتصادی فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید شعبانعلی عفیفه با بیان اینکه این برنامه به منظور بهره مندی خانواده های محروم از معنویات حرم رضوی صورت گرفت، گفت: در سال گذشته نیز با همکاری خیرین یک کاروانی ۴۴ نفری از روستای “اهوه” به حرم امام رضا علیه السلام اعزام شدند. وی افزود:در این راستا امسال نیز  ۴۵ نفر از زائر اولی ها به همت حوزه مقاومت بسیج سردار شهید عفیفه است با همکاری خیرین لاری، دفتر خیریه امام سجاد علیه السلام مسجد جامع شهر لار و فرهنگسرای نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشکده علوم پزشکی لارستان به مشهد مقدس اعزام شدند.

فرمانده حوزه مقاومت شهید عفیفه با اشاره به اینکه در این سفر هشت روزه زائران علاوه بر زیارت حرم رضوی، حرم های عبدالعظیم حسنی(ره)، حضرت معصومه(س) و امام خمینی(ره) زیارت کردند، تصریح کرد: در مجموع برای اجرای این برنامه معنوی ۲۱ میلیون تومان هزینه صرف شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین