پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

این بار امام جمعه موقت لارستان خواستار دوبانده شدن جاده بندرعباس-لار-جهرم شد

امام جمعه موقت لارستان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لار خواستار اختصاص بودجه مناسب و دوبانده کردن محور جهرم-لار-بندرعباس شد. به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و…

امام جمعه موقت لارستان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لار خواستار اختصاص بودجه مناسب و دوبانده کردن محور جهرم-لار-بندرعباس شد.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن تبریک دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) بر لزوم بهره گیری از معارف و علوم ائمه اطهار تأکید کرد و اظهار داشت: امر حجاب، یک امر شخصی نیست چرا که اثرات این امر می تواند بر اجتماع تأثیرگذار باشد.

وی ایجاد شورای نگهبان را یکی از ابتکارات مهم در نظام ایران اسلامی برشمرد و افزود: شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام است.

امام جمعه موقت لارستان نظارت بر قانون گذاری، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات را از اهم وظائف شورای نگهبان دانست و تصریح کرد: شورای نگهبان یک نهاد مستقل از قوای مجریه، مقننه و قضائیه است.

این استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری حوادث تلخ جاده ای در هفته های اخیر که موجب تکدر خاطر شهروندان شد، عنوان کرد: حوادث اخیر در محور لار-جهرم موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شد که در پی آن امام جمعه لارستان با رئیس محترم جمهور مکاتبه و تقاضای رسیدگی فوری و جدی کرد.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به پیگیری های مسئولان لارستان در جلسه با مقامات بلندپایه کشوری، خاطر نشان کرد: معاون اول رئیس جمهور و معاون سازمان برنامه ریزی خواستار تسریع در روند بررسی این موضوع شد.

وی با خطاب به مسئولان خواستار بهبود و ارتقاء ایمنی جاده جهرم-لار-بندرعباس شد و تأکید کرد: باید با رسیدگی به این محور، زمینه سفرهای ایمن و همچنین کاهش آمار تصادفات و جان باختن هموطنان شد.

امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر احداث باند دوم محور جهرم-لار-بندرعباس، یاداور شد: لارستان بزرگ به عنوان اولین خاستگاه حکومت اسلامی در ایران نباید به طور مستمر شاهد داغ عزیزان و حتی سوختن کودکان در حوادث جاده ای باشد.

این مسئول با بیان اینکه اگر خواهان کاهش تصادفات و حوادث دلخراش هستیم باید محور جهرم-لار-بندرعباس به استانداردهای لازم و از جمله جدا شدن باند رفت و برگشت است، تأکید کرد: راه حل این مشکل مهم، تأمین و اختصاص بودجه مناسب برای این طرح است و به همین خاطر از مسئولان اجرایی به طور جدی خواستار اقدامات لازم و عاجل بدون فوت وقت برای تخصیص اعتبار به این امر اختصاص دهند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “این بار امام جمعه موقت لارستان خواستار دوبانده شدن جاده بندرعباس-لار-جهرم شد”

  1. لارستان مهد تمدن ها گفت:

    خدا کنه تا گرفتن نتیجه ادامه پیدا کنه این پی گیری ها ی امام جمعه های محترم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین