شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

امام جمعه گراش: مسئولین تصمیم ساز در برابر نیم میلیون شهید ملکوتی چه پاسخی دارند ؟

مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان گراش با حضور اقشارگوناگون امت ولایی این شهرستان و به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر بخشایش‌پور امام جمعه گراش در حسینیه اعظم برگزارگردید. به…

مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان گراش با حضور اقشارگوناگون امت ولایی این شهرستان و به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر بخشایش‌پور امام جمعه گراش در حسینیه اعظم برگزارگردید.

به گزارش ميلاد لارستان و به نقل از ايزديان خبرنگار گراش، خطیب جمعه شهرستان گراش در خطبه آغازین با توصیه به تقوای الهی پیرامون کسب حلال و نتایج  آن و نیز ربا و مال حرام به تفصیل سخن گفت  و در خطبه دوم نماز به موضوع حجاب وعفاف و کشتارمظلومانه حدود چهار هزار زن و مرد بی گناه در مسجد گوهرشاد مشهد در سال ۱۳۱۴  گریزی زد و گفت : بیست ویکم تیرماه روز حجاب وعفاف است، روزی که جنایت جانکاه رضاخانی در کشتار مردم مقاوم در برابر حفظ عفاف و حجاب  در مشهد بوقوع پیوست.

وي تصریح کرد : دشمن به این نتیجه رسیده است که بهترین ابزاری که می‌تواند بستر دین را از زیر پای مردم بکشاند، بی حجابی و بی‌عفتی است و آنگاه که در جامعه اسلامی حجاب و عفاف نباشد ولنگاریها اوج می‌گیرد و هرزگی بين نسل جوان ترویج می یابد و وقتی پرده دین دریده شد، براندازی دین از این مملکت صاحب الزمانی دشوار نخواهد بود.

خطیب جمعه گراش با انتقاد از عدم نظارت به پوشاکهای مستهجن وارداتی اظهارکرد: نمایشگاه پوشاک عفاف و حجاب تشکیل می‌شود، ولی با گران‌ترین قیمت، و امروز با وضعیت معیشتی کنونی، بسیاری قادر به خرید از نمایشگاه نبوده و پوشاک ارزان‌قیمت وارداتی را تهیه می‌کنند که پوشاک در انحصار همین وارداتی‌هاست و مسئولین تصمیم‌ساز  می‌بینند ورود این پوشاک مبتذل را، ولی چه جوابی دارند به نیم میلیون شهید ملکوتی؟!

امام جمعه شهرستان گراش در ختم خطبه ها به دهه مبارک کرامت و میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) و نیز هفته بهزیستی نیز اشاراتی کرد و مساعی شهروندان را با موسسه بدر نینوای بهزیستی این شهرستان خواستارگردید.

   س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین