سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

امام جمعه گراش : امت بزرگ واسلامی ما خواستارعدالت وظلم ستیزی است

حجت الاسلام والمسلمین بخشایش پور امام جمعه گراش در نماز جمعه گراش گفت :امت بزرگ واسلامی ما خواستارعدالت و ظلم ستیزی است. به گزارش ميلاد لارستان و به نقل از…

حجت الاسلام والمسلمین بخشایش پور امام جمعه گراش در نماز جمعه گراش گفت :امت بزرگ واسلامی ما خواستارعدالت و ظلم ستیزی است.

به گزارش ميلاد لارستان و به نقل از ايزديان خبرنگار گراش، نماز جمعه شهرستان گراش با حضورگسترده امت ولایی در (حسینیه اعظم)، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر بخشایش پور امام جمعه گراش اقامه گردید.

امام جمعه گراش درخطبه نخست به رعایت تقوای الهی درمورد سبک زندگی اقتصادی دراسلام به تفصیل سخن گفت و با اشاره به احکام وفقه اهلبیت(ع) درعلم اقتصاد به بیان نقش جهل به احکام تجارت، عدم نظارت مسئولین به بازار و خطر ارتشاء و نیز توجه به کسب حلال وحرام مباحثی بیان نمود.

خطیب جمعه گراش در فرازی ازخطبه دوم با تهنیت هفته قوه قضاییه به شهادت شهید آیت الله دکتربهشتی درحادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی درهفتم تیر گریزی زد و اظهارکرد: از اول تا هفتم تیرماه  بعنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است. دشمنان شهیدبهشتی منافقین وخائنین بودند که در راس هرم خائنان، بنی صدرملعون قرار داشت.

بخشایش پور با تاکید بر اینکه امروز امت بزرگ واسلامی ما خواستار اجرای عدالت وظلم ستیزی میباشد عنوان نمود: تنها ارگاني که قادر است با قاطعیت خواسته های امت در زمینه های اجرای عدالت، محقق سازد و از  فساد اخلاقی  جلوگیری نمايد و  با قاچاق مواد مخدر مبارزه كند قوه قضايیه می باشد که تحت ریاست دانشمندی مجرب و شجاع و انقلابی اداره می‌شود و در بسیاری از امور از جمله در مورد داراییهای مسئولین ومدیران  کشوری و اخراج  شصت تن از قضات متخلف نیز گامهای بزرگی برداشته است .

حجت الاسلام بخشایش پور امام جمعه گراش در مبحث فساد اخلاقی  نیز به شهادت پانصد هزار شهید اشاره و تاکید کرد: ما هرگز به احدی اجازه نخواهیم داد به خون شهدا و آرمانهای امام وانقلاب دهن کجی نماید.

 س- ۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین