چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

درخشش كاركنان و دانشجويان سما لارستان در مسابقات مختلف استانی و کشوری

دانشجويان و كاركنان سما دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در دوازدهمین جشنواره طرح قدس در دارالقرآن حرم مطهر رضوی درخشیدند. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از يزداني خبرنگار خبرگزاري آنا،…

دانشجويان و كاركنان سما دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در دوازدهمین جشنواره طرح قدس در دارالقرآن حرم مطهر رضوی درخشیدند.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از يزداني خبرنگار خبرگزاري آنا، ياسمن زينلي با بيان اين موضوع كه قرآن كريم نور هدايت است و امروز فرهنگ سازي قرآني بايد در تمام سطوح دانشگاهي شكل بگيرد، اظهار كرد: اگر دانشجويان و كاركنان را با كلام وحي آشنا كنيم، آنان را در برابر آسيب هاي اجتماعي بيمه كرده و مسير پيشرفت و تعالي را برايشان هموار كرده ايم.

مدير فرهنگي سما لارستان اضافه كرد: پيشرفت هاي علمي و درخشش سمای لارستان در مسابقات استاني و كشوري ، به دليل مانوس بودن آنان با كلام وحي بوده و اين افتخار بزرگي براي اين دانشكده و دانشگاه آزاد اسلامي لارستان است.

زينلي گفت: در اين دوره از مسابقات قرآن (طرح قدس) كه در مشهد مقدس ویژه دانشجویان و کارکنان سراسرکشور برگزارشد؛ ۷ نفر از سما لارستان که در استان فارس به مقام برتر رسیده بودند ، به اين مسابقات اعزام و از میان آنها ۳ نفر به مقامهای اول و دوم نائل شدند.

همچنين در رشته تفسير، زهرا خواجي مقام اول و در رشته حفظ، مرضيه مراغه مقام دوم كشوري را از آن خود كردند و مهدی مردانه دانشجوی آموزشکده سما لارستان در رشته مداحی به مقام دوم مسابقات رسيد و در مسابقات ویژه مدارس  نیز، نگین یگانه از دبیرستان سطح دوم متوسطه سما لارستان در مسابقه انشانویسی با موضوع نماز به مقام دوم کشوری رسید.

   س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین