جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

درخشش دو کشتی گیر خردسال لارستانی در مسابقات قهرمانی و انتخابی فارس

دو کشتی گیر آزاد کار لارستانی، در پیکارهای خردسالان قهرمانی و انتخابی استان فارس صاحب یک مدال طلا و یک برنز شدند. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی…

دو کشتی گیر آزاد کار لارستانی، در پیکارهای خردسالان قهرمانی و انتخابی استان فارس صاحب یک مدال طلا و یک برنز شدند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، در این دوره از مسابقات، محمدصالح عادل زاده کشتی گیر وزن ۸۵ کیلوی لارستان با غلبه بر تمامی رقبای خود عنوان نخست را از آن خود کرد تا به عنوان نماینده استان فارس به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام شود و محمد زارعی دیگر کشتی گیر وزن ۳۸ کیلوگرمی لارستانی با قبول یک شکست، عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین علی زارعی در وزن ۳۵ کیلوگرم، پوریا غلامحسین نژاد کشتی گیر وزن ۴۴ کیلوگرم و ابوالفضل سمیعی خردسال وزن ۶۲کیلوگرم هر سه از لارستان به مقام پنجم بسنده کردند.

ابوالفضل حسن لاری دیگر کشتی گیر لاری بود که در عین شایستگی موفق به کسب مقام نشد.

حکمت الله ملتفت و  غلامرضا غلامحسین نژاد هدایت تیم کشتی لارستان را در این دوره از رقابت ها به عهده داشتند و حسین عقیلی فر سرپرست تیم بود.

داود عسکرپور، عضو شورای فنی کشتی آزاد هیأت کشتی فارس از لارستان، نیز به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی، عملکرد کشتی گیران خردسال استان را در این مسابقات زیر نظر داشت.

در پایان، تیم شیراز با کسب ۲۲۹ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد .فسا با ۱۶۶ امتیاز دوم شد، مردوشت با ۱۵۸ امتیاز بر سکوی سوم قرار گرفت و تیم های زرقان، لارستان و جهرم به ترتیب با کسب  ۱۴۰، ۹۰ و ۷۵ امتیاز عناوین چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

پیکارهای انتخابی و قهرمانی کشتی آزاد خردسالان استان فارس با حضور ۱۴۳ کشتی گیر از سراسر استان در خانه کشتی پهلوان امید نوروزی شیراز برگزار شد.

س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین