چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری انتخابات نظام پرستاری در لارستان و خنج+اسامی منتخبین

پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری در تاریخ ۲۱ تیرماه سال جاری در شهرستانهای لارستان و خنج برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان  به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی…

پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری در تاریخ ۲۱ تیرماه سال جاری در شهرستانهای لارستان و خنج برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان  به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، رئیس هیات نظارت بر پنجمین دوره از انتخابات نظام پرستاری در دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به برگزاری انتخابات در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهارداشت: انتخابات نظام پرستاری در تاریخ ۲۱ تیرماه در چهار حوزه اخذ رای در شهرهای لار، خنج، اوز و بیرم برگزار شد که یک صندوق نیز بصورت سیار آرا را اخد کرده است.

مبشری با اشاره به تعداد آرای ماخوذه در این دوره از انتخابات تصریح کرد: مشارکت اعضای نظام پرستاری در این دوره از انتخابات مشارکتی سه برابری به نسبت  دوره های قبلی بوده و گفتنی است در این دوره تنها یک رای باطله وجود داشته است.

وی با بیان اینکه ۱۸ نفر کاندیدای عضویت شده‌ بودند افزود: از این تعداد ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۳ نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این مسئول حضور سه برابری در پای صندوق های رای را ناشی از درک بهتر پرستاران از جایگاه و حقوق خود دانست و خاطرنشان کرد: نظام پرستاری سبب انسجام بیشتر پرستاران و حمایت حقوقی از حق آنان در موارد مختلف است.

مبشری با توجه به آرای ماخوذه از حوزه های مختلف اظهارداشت: رای دادن به اعضای مختلف از هرکدام از شهرها در حوزه های مختلف اخذ رای نشان از توجه پرستاران به اهمیت حضور اعضای فعال و توانا در نظام پرستاری داشته و آرا به خوبی نشان می دهد که پرستاران تنها به موضوع همشهری بودن توجه نداشته اند.

رئیس هیات نظارت بر پنجمین دوره از انتخابات نظام پرستاری دانشکده علوم پزشکی لارستان، تصریح کرد: هیات بازرسی و نظارت در طول انتخابات در حوزه های مختلف حضور یافته و از نزدیک بر روند انتخابات و اخذ آرا نظارت کردند که این بازدید تا انتهای شمارش آرا و تا پاسی از شب به طول انجامید.

گفتنی است این انتخابات هر ۴ سال یک بار برگزار می شود.

 نفرات برگزیده این دوره از نظام پرستاری به شرح زیر است:

اعضای اصلی:

  1. حسن نکیسا
  2. عبداله رحیمی
  3. مرتضی طاهری
  4. یعقوب زارع
  5. الهام زاهدیان
  6. عبدالمجید بامشاد
  7. مینا نوری
  8. یونس علیزاده
  9. لیلا جعفرزادگان

اعضای علی البدل:

  1. سوسن حامدی پور لاری
  2. فریبا زارعی
  3. مریم ارجمند

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین