سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

طرح هر خانه یک درخت در بیرم اجرا می شود

شهردار بیرم از اجرای طرح هر خانه یک درخت در این شهر خبر داد. علی رضايي در گفتگو با خبرنگار گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان در بيرم در خصوص پروژه…

شهردار بیرم از اجرای طرح هر خانه یک درخت در این شهر خبر داد.

علی رضايي در گفتگو با خبرنگار گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان در بيرم در خصوص پروژه هاي درحال اجرا اين شهر گفت: اجراي فونداسيون پايه تيربرق (روشنايي) ورودي شهر از سمت لار با ۱۱۰ پایه به اتمام رسيده و مابقي هم درحال اماده سازي است.

شهردار بیرم با اشاره به ترميم تك لبه بلوارها و رنگ اميزي انها ، جمع اوري نخاله هاي سطح شهر و غیره، افزود: از شهروندان تقاضا داريم نسبت به جمع اوري مصالح ساختماني مازاد مصرف همكاري کنند.

وي در مورد افزايش فضاسبز شهری خبر داد و تصریح کرد: طرح هر خانوار یک درخت در دستور کار برنامه های شهرداری بیرم در راستای افزایش فضای سبز قراردارد که این طرح با مشارکت شهرداری و شهروندان بزودی اجرا خواهد شد و سهم هر خانوار کاشت یک درخت است.

شهرداربيرم درخصوص آسفالت خیابان ها خاطر نشان کرد: وروديهاي شهر از دو سمت جلوي بخشداري  و كارخانه يخ به زودي آسفالت مي شود و كانال لوله اصلي  گاز دروسط خيابانها در حال ترميم و آسفالت است.

رضايي در پايان اضافه کرد: چنانچه شهروندان درخصوص پروژه های مشارکتی پیشنهادی داشته باشند شهرداری بیرم آمادگی دارد تا درخصوص عملیات اجرایی آن مساعدت لازم را داشته باشد.

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین