پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

تمجید نماینده لارستان از سازندگان سریال “گاندو”

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است سریال‌سازی در مورد سوژه‌های مهم امنیتی به آگاهی‌بخشی افکار عمومی درباره توطئه دشمنان کمک می‌کند. به گزارش میلاد لارستان جمشید جعفرپور در گفت‌وگو با…

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است سریال‌سازی در مورد سوژه‌های مهم امنیتی به آگاهی‌بخشی افکار عمومی درباره توطئه دشمنان کمک می‌کند.

به گزارش میلاد لارستان جمشید جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تمجید از عوامل سازنده سریال گاندو گفت: اهتمام و شجاعت تهیه‌کننده، کارگردان و سایر عوامل در دست ‌گذاشتن بر این سوژه و ساخت این اثر راهبردی قابل تقدیر است؛ رسانه ملی این ظرفیت را داراست که مباحث و موضوعات مهم این‌چنینی را در قالب‌های دراماتیک و جذاب به مخاطب عرضه کند.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی افزود: بدون شک استفاده از این قالب نمایشی برای بیان واقعیات، تأثیرگذاری دوچندانی به نسبت سایر قالب‌ها در مخاطبان خواهد داشت.

وی ضمن تشکر از نهادهای امنیتی از جمله اطلاعات سپاه در همکاری با صداوسیما به منظور آگاه‌سازی مردم گفت:‌ تجربه گاندو نشان داد که می‌توان از این ظرفیت برای پرداختن به سایر سوژه‌های مهم امنیتی به منظور آگاهی‌بخشی به افکار عمومی درباره توطئه‌های عمیق دشمنان و آشناسازی آنان با ظرایف و دشواری‌های فعالیت‌های امنیتی استفاده کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در سال‌های اخیر سریال‌های تلویزیونی عمدتاً محدود به گونه‌ها و مضامین تکراری و کلیشه‌ای شده‌اند ولی سریال گاندو به این لحاظ یک نوآوری به حساب می‌آید.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ظرفیت بالای آثار نمایشی در سازمان صداوسیما مورد غفلت واقع شده، توضیح داد: با توجه به استقبال عموم مردم از سریال‌های تلویزیونی و سرمایه‌گذاری دشمنان در زمینه تولید محتواهای نمایشی مخرب برای مخاطبان فارسی‌زبان،‌ باید برای احیای دوباره آن در رسانه ملی چاره‌اندیشی اساسی صورت گیرد و ضعف موجود برنامه‌‍سازی در تلویزیون برطرف شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تمجید نماینده لارستان از سازندگان سریال “گاندو””

  1. ناشناس گفت:

    آقای جعفر پور شما کارای مهم تری داره بهتره به اونا برسی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین