شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

واگذاری 9000 کیلومتر پهنه اکتشافی معدنی در فارس و لزوم توجه مسئولان صنعت معدن لارستان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با تشکیل کمیته مشترک بین وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو، استانداری و سازمان صنعت و معدن فارس مقرر شد ۹ هزار کیلومترمربع…

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با تشکیل کمیته مشترک بین وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو، استانداری و سازمان صنعت و معدن فارس مقرر شد ۹ هزار کیلومترمربع پهنه اکتشافی به بخش خصوصی واگذار شود.
به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس از شیراز خداداد غریب‌پور  در آیین تقدیر از صنعتگران نمونه استان فارس اظهار داشت: ایمیدرو یا سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با مشارکت در منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس بندرعباس، پارسیان، کاشان و لامرد استان فارس از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این مناطق دعوت می‌کند.

غریب‌پور با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذاری پهنه‌های اکتشافی به بخش خصوصی است، افزود: با تشکیل کمیته مشترک بین وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو، استانداری و سازمان صنعت و معدن فارس مقرر شد ۹ هزار کیلومترمربع پهنه اکتشافی به بخش خصوصی واگذار شود. وی بیان داشت: مهم‌ترین رخداد فارس اکتشاف است که در بدو امر به این قول و تعهد پایبند بوده و بستر برای حضور سرمایه‌گذاران به این استان فراهم می‌شود.

میلاد لارستان : قابل توجه اداره صنعت معدن و تجارت لارستان، لطفا یک بار مسئولان ایمیدرو را به لار دعوت نمایید و معادن منطقه را معرفی نمایید.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین