جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

وعده معاون رئیس جمهور در خصوص جاده لار-جهرم محقق نشد!!

با وجود گذشت بیش از ۱۵ روز از تصادف خونین جاده لار-جهرم و وعده معاون رئیس جمهور درخصوص اعزام معاون فنی، زیربنایی و امور تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور…

با وجود گذشت بیش از ۱۵ روز از تصادف خونین جاده لار-جهرم و وعده معاون رئیس جمهور درخصوص اعزام معاون فنی، زیربنایی و امور تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور بازدید از این محور، هنوز این مهم رخ نداده است.

به گزارش میلاد لارستان، در روزهای پایانی خردادماه ۹۸ بود که خبر ناگوار تصادف خونین در محور لار-جهرم با ۱۱ کشته و زخمی از جمله یک زن باردار به همراه نوزادش، به سرعت در صدر اخبار رسانه ها و فضای مجازی قرار گرفت(اینجا) و مورد تأثر خاطر اقشار مختلف جامعه و بروز اعتراضات نسبت به تعلل مسئولان در دوبانده سازی این مسیر مهم و پرتردد شد.

در پی مطالبات گسترده مردمی، مسئولان و در رأس آن مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با سفر به پایتخت پیگیر موضوع در بحث اختصاص بودجه برای عملیات توسعه جاده جهرم به لار شد که نخستین نتیجه این سفر در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور ایشان به دکتر عدل، معاون فنی، زیربنایی و امور تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور جهت بازدید و تسریع در حل مشکل بود(اینجا)

از آن تاریخ (یعنی ۱۵ تیرماه ۱۳۹۸) تاکنون که ۳۰ تیرماه ۹۸ می باشد، هنوز هیچ بازدیدی از سوی این مسئول صورت نگرفته است!!

مردم از مسئولان بلندپایه کشوری انتظار دارند به مطالبات به حق آنها به شکلی بایسته و در اسرع وقت پاسخ دهند و از طرفی مسئولان منطقه ای نیز پیگیر موضوعات مهم در این سطح باشند.

هر چند با انجام این بازدید برای آینده ای نزدیک نمی توان انتظار نتیجه ای محسوس داشت اما به طور قطع می تواند مسئولان کشوری را در جریان این مشکل بزرگ یعنی دوبانده نشدن جاده لار-جهرم قرار داد و برای بخش هایی از این مسیر که پیمانکار ندارد، در اسرع وقت گام برداشت.

اما آنچه باید به مسئولان یادآور شد و تأکید کرد آن است که پروژه های تونل وحدت(گردنه بزن)، تقاطع غیرهمسطح بنارویه و همچنین دوبانده سازی ۱۰ کیلومتر از گردنه «بریز» که پیمانکار دارند و قسمتهایی از کار را انجام داده اند و به دلیل عدم پرداخت مطالبات کار را تعطیل کرده اند، چرا بودجه ای اختصاص نمی یابد تا حداقل تا زمان مشخص شدن پیمانکار سایر بخش های پروژه، بتوان این سه طرح را به نتیجه رساند!!!

در حال حاضر از کل مسیر لار-جهرم تنها پروژه ای که فعال است، دوبانده سازی از دوراهی زرین دشت به سمت لار به طول ۴ کیلومتر است!!

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “وعده معاون رئیس جمهور در خصوص جاده لار-جهرم محقق نشد!!”

  1. ناشناس گفت:

    صبر کنید تو این دوسال وضعیت مشاغل و پست های سازمانیشون مشخص بشه ….. بفهمن به کی بده بستون دارن و …..

  2. ناشناس گفت:

    سیر غم گرسنه ندارد و سواره غم پیاده بسیاری از مسئولان باید پیاده شوند تا به دانند پیاده ها چه می کشند

  3. Bashir khan گفت:

    اگه حوزه نماینده جهرم بود تا الان بازدید به عمل آمده بود چون کل کابینه از کمسیون عمران مجلس حساب میبرن ولی هیچ کدوم از وزرا کاری به کمسیون فرهنگی ندارن

  4. ali گفت:

    این جماعت کی به وعدشون عمل کردن که این دفعه دوم باشه…
    اینا فقط بلدن وعده بدن ، موقع عمل که می شه غیبشون میزنه…
    متاسفانه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین