شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری آیین تجلیل از اساتید نمونه دانشکده علوم پزشکی لارستان

آیین تجلیل از اساتید نمونه دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار گردید. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در این مراسم که با حضور محمد…

آیین تجلیل از اساتید نمونه دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار گردید.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در این مراسم که با حضور محمد حسین کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی، زهرا کشتکاران معاون آموزشی، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی دانشکده، محمدرضا فروتنی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده، محمد علی حیدری مدیر کل حوزه ریاست، فروغ مظلومی مدیر دانشجویی فرهنگی، زهرا سیفی مدیر آموزش، مقداد عبداله پور علی تپه مدیر پژوهش، مریم صدیق رئیس دانشکده پرستاری، عبداله مبشری رئیس دانشکده بهداشت اوز، اساتید و دیگر مسئولین و پرسنل دانشکده علوم پزشکی، پرستاری لار و بهداشت اوز در سالن همایش های مهمانسرای جهانگردی لارستان برگزار شد، با اهدای لوح سپاس از اساتید نمونه آموزشی، اساتید مشاور نمونه، اساتید فعال در حوزه بسته های تحول در آموزش و اساتید صاحب فرآیند دانشکده ای در دوازدهمین جشنواره شهید مطهری تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این آیین، محمد حسین کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی با اشاره به نقش بی بدلیل  و پررنگ اساتید در پرورش و آموزش دانشجویان، عنوان نمود: مقام استاد وصف ناشدنی است و اساتید و معلمان همواره الگوهای خوبی در جامعه به شمار می روند و این الگو و مرشد در طول تاریخ در وجود پیامبران ، حکما و موسسین مکاتب اخلاقی به صورت مکرر تجربه شده است. چیزی که امروز در دنیای معاصر شاهد آن هستیم این است که این الگو در وجود اساتید و معلمان یافت می شود که باید تکامل یابد.

وی افزود: دانشجویان دنبال تعالی، پویش، کنجکاوی و کشف مرزهای بالاتر علمی و الگوی موفق زندگی هستند. استاد و معلم دانشگاهی مسئولیت بزرگی برای این پاسخگویی دارد و چیزی که در مکاتب الهی از اساتید می توانیم برداشت کنیم بخشندگی بدون چشمداشت است؛ بخشیدن دانش و یاد دادن حکمت و حل مسائل دانشجویان که این مفهوم معنوی و بزرگی است که در بستر فرهنگی کشور و آیین و دین ما بسیار توصیه شده است.

زهرا کشتکاران، معاون آموزشی، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی بیان کرد: ویژگی هایی همچون جوانی و سطح بالای علمی اساتید شاغل در این دانشکده، جزء نقاط قوت بخش آموزشی محسوب می شود که باعث اثر پذیری بیشتر دانشجویان از اساتید می شود و همچنین باعث الگو پذیری بیشتر دانشجویان می شود.

 همچنین  وی در ادامه گفت: تجلیل از اساتید یک تشریفات عادی یا مراسم زودگذر نباید تصور شود، بلکه پاسداشت افراد و دانشمندان و اساتیدی است که چنین آثاری بر جامعه ایجاد می کنند  باید به طور مستمر باشد و استاد باید بتواند مرجعیت و محل پرسش و حل مشکلات جامعه را خلق کند.

وی اظهار داشت: مطالعات مکرری که در سازمان های متولی سنجش و شناخت افکار اجتماعی انجام شده بیانگر این است که اساتید به عنوان قشر مرجع در رده های بالای سنجش ها قرار داشتند و هنوز مرجعیت و توقع و آرمان های جامعه در قشر معلم و استاد به خوبی دیده می شود که این تاثیر در جامعه در مواقع بحرانی، بیشتر بروز و ظهور می کند.

زهرا کشتکاران، گزارشی از عملکرد حوزه معاونت آموزشی، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی دانشجویی، ورزشی، جذب اعضای هیئت علمی، مقالات ارائه شده در ژورنال ها و همایش های داخلی و بین المللی و … ارائه نمود.

پخش کلیپ بیانیه گام دوم انقلاب از بیانات مقام معظم رهبری، پخش کلیپ تهیه شده از اساتید دانشکده، پذیرایی و ضیافت شام از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم می توان نام برد.

س- ۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین