جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فعالیت های خدماتی اخیر شهرداری لار

اساس کار شهرداری خدمت رسانی بهینه به شهروندان در نگهداشت شهر با عمران شهری و پاکسازی به موقع محیط های عمومی شهری است. محمد امین منتظری معاون خدمات شهری شهرداری…

اساس کار شهرداری خدمت رسانی بهینه به شهروندان در نگهداشت شهر با عمران شهری و پاکسازی به موقع محیط های عمومی شهری است.

محمد امین منتظری معاون خدمات شهری شهرداری لار اهم فعالیت های  واحد امور شهر را در زمینه فعالیت های خدماتی در هفته های اخیر برشمرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، محمدامین منتظری معاون خدمات شهری شهرداری لار، گفت: اساس کار شهرداری خدمت رسانی بهینه به شهروندان در نگهداشت شهر با عمران شهری و پاکسازی به موقع محیط های عمومی شهری است که در طول شبانه روز، شهروندان این خدمت را در اطراف خود حس‌ کرده و عمران، بهداشت و پاکیزگی به صورت مستمر توسط نیروهای خدوم خدمات شهری و پاکبانان قابل مشاهده است.

منتظری افزود: در همین راستا توانسته ایم با تمام توان، علاوه بر تعریف و اجرای پروژه های عمرانی در نقاط مختلف سطح شهر در حوزه خدمات شهری، روزانه اقدامات متعددی در زمینه های عمران شهری، بهداشت و پاکسازی محیط  اجرا کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری لار، افزود: نصب و ترمیم دالهای بتونی در نقاط مختلف شهر قدیم و شهر جدید، جمع آوری نخاله در سطح شهر، ترمیم کانال گاز در شهر قدیم، حفاری و ترمیم جداول مخروب، نصب پل فلزی، نصب دریچه جداول، سنگ کاری کانال آب، لکه گیری آسفالت معابر، تسطیح و جمع آوری مصالح اضافی، تسطیح و جمع آوری خار و خاشاک کنار خیابان های اصلی و جمع آوری تابلوهای معیوب سطح شهر از جمله اقدامات این مجموعه در هفته های اخیر بوده است.

س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “فعالیت های خدماتی اخیر شهرداری لار”

  1. ناشناس گفت:

    عجب کارهای بزرگی و خدمات خطیری در سطح شهر اتفاق افتاده !!!!!!!!

    • ناشناس گفت:

      اگه متن رو خونده باشیرمتوجه میشی که نوشته فعالیت های خدماتی…باید قدردان پاکبانان عزیزرشهر هم باشیم که در گرما و سرما تلاش میکنن

  2. ناشناس گفت:

    قبل از آقای منتظری،،یه نفرغیربومی مسئولیت این سمت را داشتند.هیچ کاری نکردن که هیچ.بالای چهل میلیون تومن پول ناقابل هم بالا کشید و یه لیوان اب روش..
    ..

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین