جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اعطای 6 میلیارد ریال وام قرض الحسنه توسط کمیته امداد لارستان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال وام قرض الحسنه در چهارماهه نخست سال ۹۸ به مددجویان تحت پوشش خبر داد. به گزارش میلاد…

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال وام قرض الحسنه در چهارماهه نخست سال ۹۸ به مددجویان تحت پوشش خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره ) لارستان هوشنگ دلاور با بیان اینکه در سال ۱۳۹۷ طی یک سال فعالیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، به ۵۰۰ نفر از مددجویان و نیازمندان، مبلغ ۱۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اعطا شد، گفت: در این سال خیرین و شهروندان لارستانی مبلغ ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سپرده گذاری کردند.

وی به افتتاح یک هزار و ۷۲۱ فقره حساب در این صندوق اشاره کرد و افزود: در پی این اتفاق خوشایند، لارستان مقام برتر استانی را از آن خود کرد.

دلاور با بیان اینکه در چهار ماهه ابتدایی سال ۱۳۹۸ به همت خیرین لارستان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش و جذب سپرده در صندوق امداد ولایت لارستان انجام شده است، تصریح کرد: تعداد ۱۵۱ فقره وام به مبلغ ۶ میلیارد ریال نیز پرداخت شده است.

این مسوول با اشاره به اینکه با توجه به ایجاد باجه در این لارستان، تعداد ۱۸۰۰ فقره کارت شتاب جهت شهرستان های لامرد، خنج، گراش، زرین دشت و شهرهای اشکنان، علامرودشت، بیرم و جویم صادر شده است، ادامه داد: با فعالیت های فوق و افتتاح ۲۳۵ حساب جدید، لارستان در سه ماهه اول سال جاری جزء برترین های استان و در رتبه اول تا سوم قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد لارستان با اذعان به اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت عضو شبکه شتاب است و تمامی شهروندان می توانند با افتتاح حساب و سپرده گذاری در این صندوق در امر خیر و خداپسندانه قرض الحسنه سهیم باشند، اضافه کرد: افرادی که تمایل به مشارکت در این امر نیک دارند جهت اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۷۱۵۲۳۳۴۴۹۰ تماس بگیرند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۵:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین