دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

«بیوه سیاه» در گراش دیده شد

بیوه‌ سیاه به گراش رسید. زهر این عنکبوت که به پشت قرمز هم معروف است، می‌تواند کشنده باشد. به گزارش میلادلارستان به نقل از هفت‌برکه، این عنکبوت در منزل یکی…

بیوه‌ سیاه به گراش رسید. زهر این عنکبوت که به پشت قرمز هم معروف است، می‌تواند کشنده باشد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از هفت‌برکه، این عنکبوت در منزل یکی از شهروندان گراشی دیده شد.

وی در گفت‌وگو با هفت برکه گفت: همسرم تارهای این عنکبوت را پشت میز تلویزیون و دیوار دیده بود. عنکبوت را با حشره‌کش از بین بردم. من چون در مورد عنکبوت پشت قرمز تحقیق کرده بودم و آن را می‌شناختم، به محض دیدن لاشه‌ی عنکبوت آن را به آتش‌نشانی بردم. بعد از دیدن این عنکبوت، ما تمام وسایل خانه را جابه‌جا و همه جا را با کمک نیروهای آتش‌نشانی سم‌پاشی کردیم.

مولایی، رئیس آتش‌نشانی گراش، نیز با تایید این خبر می‌گوید: این عنکبوت، بیوه‌ی سیاه بود. ما بعد از کمک به این خانواده و سم‌ پاشی منزل، با دکتر محمدی در بیمارستان پیرامون این موضوع جلسه گذاشتیم و قرار شد دکتر محمدی از تهران پیگیر گرفتن پادزهر این عنکبوت باشد.

رئیس آتش‌نشانی گراش، افزود: ما حشره را به درمانگاه تحویل دادیم و آن‌ها نیز از طریق حشره‌شناسان در حال تحقیق روی آن هستند که به صورت قطعی تایید کنند که آیا این حشره همان عنکبوت سیاه است یا نه.

وی همچنین با اشاره به این که پیش از این تنها دو شهر کرمان و بندرعباس این حشره دیده شده است، گفت: این حشره در ایران وجود ندارد. محمدی و نوروزی از شبکه بهداشت گراش با شرکت داروسازی تهران در ارتباط هستند تا اگر وجود بیوه سیاه تایید شد، برای انتقال پادزهر آن به گراش اقدام کنند و همچنین تحقیق کنند که این حشره از چه طریقی به شهر وارد شده است.

مولایی گفت: این در حد یک حدس است، اما به نظر می‌رسد این حشره از طریق بار و جنس ‌های خارجی که از دبی وارد گراش می‌شوند به این شهر وارد شده است.

س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین