سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ثبت مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان بعنوان واحد شناسایی پیوند اعضا

مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لارستان به عنوان واحد شناسایی پیوند اعضا در وزارت بهداشت ثبت شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی…

مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لارستان به عنوان واحد شناسایی پیوند اعضا در وزارت بهداشت ثبت شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان الهام هدایتی مدیر امور بیمارستان ها و تعالی خدمات بالینی دانشکده علوم پزشکی لارستان ازثبت مرکزآموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان به عنوان واحد شناسایی پیوند اعضا در وزارت بهداشت خبر داد.

این مقام مسئول در این خصوص گفت:از این پس پایش و ویزیت مستمربیماران با سطح هوشیاری ۵ و کمتر از ۵که دچار مرگ مغزی شده اند توسط پرسنل و متخصصین در این مرکز صورت می پذیرد که این مهم باعث شناسایی سریع ترو دقیق تر افرادی که دچار مرگ مغزی شده اند و امکان اهدا عضو دارند می شود.

در جهت سرعت بخشی به اعلام مرگ مغزی، کلیه بیمارانی که سطح هوشیاری ۵ و یا کمتر از ۵ دارند و در بخش ICU بیمارستان بستری می باشند مورد پایش روزانه قرار می گیرند و گزارش مربوطه به متخصصین مورد تایید وزارت که در بیمارستان حضور دارند داده می شود.

این پایش و ویزیت مستمر توسط پرسنل و متخصصین، باعث شناسایی سریع تر و بیشتر افرادی که دچار مرگ مغزی شده اند و امکان اهدا عضو دارند می شود و در صورت محرز شدن مرگ مغزی بیماران مراجعه کننده به بیمارستان توسط متخصصین مورد تایید وزارت بهداشت، با ثبت در سامانه توسط پرسنل مربوطه و انجام هماهنگی های لازم توسط مدیر امور بیمارستان ها و تعالی خدمات بالینی دانشکده پس از اخذ رضایت از خانواده فرد اهدا کننده عضو ، جهت اهدا عضو به شیرازمنتقل می شود.

به این ترتیب با ایثار این بیماران و خانواده های آنان و هماهنگیهای انجام شده توسط بیمارستان و ستاد دانشکده مراحل اهدای عضو سریعتر و منسجم تر خواهدشد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۵:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین