جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 16 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در مشاوره علمی به نيروی انتظامی

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، در مراسم بصيرتی فرماندهان و پرسنل نيروي انتظامي شهرستان شركت كرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاري آنا، مهدي زارع در اين نشست…

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، در مراسم بصيرتی فرماندهان و پرسنل نيروي انتظامي شهرستان شركت كرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاري آنا، مهدي زارع در اين نشست تخصصي با تقدير از تلاش اين عزيزان، گفت:  فرماندهان و افسران نيروي انتظامي بايد در زمينه شناخت فرصت ها از لحاظ مكاني و زماني، جلوتر از بقيه  مردم بوده و همانند گذشته هوشيارانه و با درايت عمل كنند و اگر اين امر مهم به خوبي محقق نشود، خسارت هاي جبران ناپذيري برجامعه و مردم تحميل خواهد شد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، ضمن اشاره به سخناني از رهبر معظم انقلاب اظهار كرد: ايشان در زمينه عبرت هاي عاشورا فرمودند:« بسياري از بزرگان تشيع در زمان امام حسين(ع) به خاطر عدم شناخت زمان و مكان، فعاليت هايشان در تاريخ بي نتيجه و بي اثر ماند».

زارع، ادامه داد: بعد از امام حسين(ع) بسياري از قيام ها در راستاي خون خواهي از امام انجام شد و بسياري از افراد جان خود را در اين مسير دادند؛ اما هيچ كدام از آنها اهميتشان از نظر اهميت و تاثيرگذاري در حد قيام امام حسين(ع) و ۷۲ نفر از ياران با وفاي آن حضرت نبود.

زارع، ضمن اشاره به اينكه اسلام دين تك بعدي نيست، اظهار كرد: در سيستم هاي نظامي بين المللي سعي بر اين است كه عواطف را از نيروهاي مسلح برداشته تا آنان در زمان اضطرار با خشونت تمام، اقداماتي را بر عليه دشمن انجام دهند وليكن در نظام فكري  اسلامي كه جمع اضداد است نيروهاي مسلح علاوه بر اينكه نماد اقتدار نظام اسلامي مي باشند، نماد رافت، رحمت و مهرباني نيز مي هستند.

وي در اين خصوص ادامه  داد: مهرباني جان بركفان نيروي انتظامي،  نافي داشتن قاطعيت و برخورد با اخلال گران نظم عمومي و جرايم نخواهد بود و مجاهدان نيروي انتظامي در كنار رعايت قوانين و ملاحظات اخلاقي و دستورات ديني مي بايست در مكان و زمان خود نيز با شدت و البته در چارچوب قانون با مجرمين و مخصوصا خاطيان سابقه دار و ايادي استكبار، مبارزه مستمر و دائم داشته باشند.

وي در خصوص كساني كه عامل و بازيچه دست دشمنان خارجي شده و عامدانه و مغرضانه به كشف حجاب و گسترش ناهنجاري هاي اخلاقي مبادرت مي ورزند اشاره كرد و افزود: ضمن رعايت قانون،  مي بايست با اين گونه افراد با قاطعيت و به دور از هرگونه رافت و ملاطفت برخورد كرد تا حريم و كرامت بانوان و امنيت آنان در جامعه حفظ شود.

زارع، در پايان سخنان خود، استفاده از شيوه های علمی در كشف جرم و برخورد با مجرمين جامعه را مهم دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به عنوان يك نهاد علمي و تخصصي در جنوب استان فارس، آمادگي كامل دارد كه ضمن مشاوره به نيروهاي تخصصي پليس، در راستاي دستورات رهبر فرزانه انقلاب جهت كار فرهنگي و آتش به اختيار بودن در راستاي تقويت و اخلاق ، نقش موثري در پيشبرد اهداف نظام اسلامي داشته باشند.

در اين نشست سرهنگ داوود امجدی فرماندهي نيروي انتظامي لارستان، ضمن تقدير از حضور رئيس واحد گفت: امروز همه ما موظف هستيم ، ضمن بصيرت افزايي و تقويت همزمان قواي علمي و نظامي خود، فضاي مناسبي را جهت اجراي امنيت و اخلاق در جامعه فراهم كنيم .

خبرنگار: يزداني

 س- ۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین