پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

جعفرپور : تکیه بر مذاکره برابر زورگویان و غفلت از ظرفیت داخلی اشتباه محاسباتی بود

 رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تجربه با ارزش برجام این باور عمومی را شکل داده که تکیه بر مذاکره در برابر زورگویان و غفلت از ظرفیت‌های داخلی یک اشتباه محاسباتی…

 رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تجربه با ارزش برجام این باور عمومی را شکل داده که تکیه بر مذاکره در برابر زورگویان و غفلت از ظرفیت‌های داخلی یک اشتباه محاسباتی بوده است.
به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس جمشید جعفرپور  با اشاره به تحریم‌های غیر قانونی آمریکا علیه وزیر امور خارجه اظهار داشت: آقای دکتر ظریف سرمایه ملی کشور است و مردم ما از هر گروه و طیف فکری،‌ همسو با دیدگاه رهبر معظم انقلاب حامی وی در مقابل دسیسه‌ها و تحریم‌های خارجی هستند. وی افزود: نقدها و اعتراضات داخلی نسبت به راهبردهای دیپلماتیک ظریف، فارغ از میزان اعتبار و صحت آنها، مسئله‌ای از درون خانواده نظام  به حساب می‌آیند و مانع حمایت تمام قد ملت از ایشان در برابر دشمن نمی‌شود.

جمشید جعفرپور با احمقانه خواندن تصمیمات مقامات آمریکایی درباره تحریم وزیر امور خارجه تصریح کرد: این اقدام به لطف خداوند به نفع ایران تمام شده و گفتمان رسمی جمهوری اسلامی را در میان افکار عمومی جهان برجسته‌تر ساخته و وحدت و همدلی داخلی میان مردم ما را نیز تقویت کرده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در خاتمه تصریح کرد: تجربه با ارزش برجام این باور عمومی را شکل داده که تکیه بر مذاکره در برابر زورگویان و غفلت از ظرفیت‌های داخلی یک اشتباه محاسباتی بوده و اکنون تنها راهبرد اساسی پیش روی ملت و دولت، مقاومت و تکیه برای توان داخلی است؛ همانطور که مقاومت در برابر استعمار در طول تاریخ ثمرات بسیاری برای ما به ارمغان آورده است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جعفرپور : تکیه بر مذاکره برابر زورگویان و غفلت از ظرفیت داخلی اشتباه محاسباتی بود”

  1. ناشناس گفت:

    سلام.آقای نماینده گفته اند ((تجربه با ارزش برجام)) از بین رفتن صنعت هسته ای ،تعطیلی کارخانه ها،بیکاری کارگران در اقتصاد برجامی،معطلی ۴ساله کشور و …این تجربه با ارزش است.؟ آقای جعفر پور اگر مذاکره در برابر زورگویان اشتباه محاسباتی بود چرا زمان مذاکرات این موضوع را تبیین نکردید؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین