شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

طیبی: خانه جوان در هفته دولت افتتاح می شود؛‌خبرنگاران: جایگاه اختصاصی می خواهیم

از خبرنگاران و اصحاب رسانه در اداره ورزش و جوانان لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان طی آیینی با حضور طیبی رئیس و احتشامی فرد معاون اداره ورزش و…

از خبرنگاران و اصحاب رسانه در اداره ورزش و جوانان لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان طی آیینی با حضور طیبی رئیس و احتشامی فرد معاون اداره ورزش و جوانان لارستان به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار از خبرنگاران و اصحاب رسانه لارستان در دفتر ریاست اداره ورزش و جوانان تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن عرض تبریک به اصحاب رسانه گفت: لارستان دارای بیش از ۵۰ هیئتی ورزشی فعال است که به دلیل اینکه این هیئات دارای مکانی خاص برای خود نبودند بعد از اتمام سرای ورزشکاران کار احداث خانه جوان را شروع کردیم.

محمدحسن طیبی با بیان اینکه بدلیل اینکه قصد داشتیم به شهرقدیم لار بیشتر بها بدهیم خانه جوان را در شهرقدیم در حال ساخت است، افزود: امیدواریم تا هفته دولت این مکان به بهره برداری رسیده و پس از تجهیز هر یک از هیات های ورزشی دارای اتاقی برای برنامه ریزی فعالیت های خود شوند.

این مسوول با اشاره به اینکه یکی دیگر از پروژه های لارستان که دارای اعتبار ملی است پروژه زمین چمن مصنوعی شهید دانشیار است، تصریح کرد: با وجود اعتبارات متعددی که برای آن در نظر گرفته شده بود اما بدلیل عدم تخصیص این مهم به طول انجامید اما با پیگیریهای صورت گرفته و زیرسازی کامل آن در آینده نزدیک ادامه پروژه کلید خواهد خورد و این قول را می دهیم که در سال ۹۸ اتمام این پروژه را داشته باشیم.

وی در خصوص استخر شهرقدیم نیز با اذعان اینکه این پروژه دارای اعتبار ملی نیست اما با پیگیریها و بازدیدی که وزیر ورزش و جوانان داشت و همچنین بازدید مشاور وزیر ورزش طی امسال اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی برای این پروژه در نظر گرفته شد، خاطر نشان کرد: با صحبت هایی که با بنیاد خیریه هاشمی زاده شده است امیدواریم این استخر بصورت سرپوشیده احداث شود.

رییس اداره اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه می‌توانستیم بصورت سرباز کار بهسازی استخر شهرقدیم را با سرعت بیشتری انجام دهیم اما با توجه به خرابی های موجود این کار بصورت موقتی صورت می‌پذیرفت، ادامه داد: به همین دلیل تصمیم بر احداث یک استخر سرپوشیده گرفتیم .

وی اضافه کرد: برخی پروژه ها که دارای هزینه های بالایی هستند از اختیارات رییس اداره ورزش و جوانان بیرون است و بیشتر مسئولینی از جمله نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است که در جهت تخصیص اعتبار آنها گام بردارد.

در ادامه خبرنگاران سوالات و مشکلات خود در حوزه ورزش را با مسئولین اداره ورزش مطرح کردند و رییس این اداره نیز قول رسیدگی و حل موارد مطروحه را دادند.

از جمله درخواست های مطرح شده میتوان به جانمایی مکانی مخصوص عکاسان و خبرنگاران در مسابقات ورزشی، همکاری بیشتر هیئت های ورزشی جهت پوشش خبری برنامه و حمایت اداره ورزش و جوانان از خبرنگاران و اصحاب رسانه در جهت استفاده از امکانات ورزشی شهرستان اشاره کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۳:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین