جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نهادینه شدن فرهنگ اهدای عضو در لارستان

اعضای بیمار خانم ۶۵ ساله لارستانی اهداء شد. بهزاد رضایی، رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع)، گفت : بیمار خانم ۶۵ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان منتقل…

اعضای بیمار خانم ۶۵ ساله لارستانی اهداء شد.

بهزاد رضایی، رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع)، گفت : بیمار خانم ۶۵ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان منتقل و در حین  انجام اقدامات اولیه درمانی دچار ایست قلبی تنفسی شد. خوشبختانه با سرعت عمل و دقت تیم احیای بیمارستان انجام عملیات احیاء (cpr) با موفقیت انجام شد و بیمار جهت ادامه و تکمیل درمان به بخش داخلی و پس از آن به بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) انتقال یافت.

 متاسفانه پس از چند روز، مرگ مغزی این بیمار توسط تیم پزشکی تایید و پس از موافقت خانواده محترم و ایثارگر این بیمار و هماهنگی با بیمارستان پیوند و حضور تیم جراحی در بیمارستان امام رضا (ع)، بیمار جهت اهداء اعضاء به اتاق عمل منتقل و کبد و کلیه های بیمار به بیماران نیازمند اهداء شد.

بهزاد رضایی، ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده ایثارگر و فداکار استقلال، گفت: خوشبختانه با از خود گذشتگی، نیت خیرخواهانه و فداکاری که در وجود مردم منطقه لارستان وجود دارد فرهنگ اهداء عضو در لارستان ترویج و نهادینه می‌شود و لارستان یکی از شهرستان های برتر در زمینه اهداء عضو در کل کشور است.

س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین