پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

ثبت شکایات مردمی در خصوص تخلفات ساختمانی در سامانه جامع نظارت عالیه کشور

شکایات مردمی در خصوص تخلفات ساختمانی در سامانه جامع نظارت عالیه کشور به آدرس snam.mrud.ir   ثبت و رسیدگی می شود. به گزارش میلادلارستان به نقل از اداره راه و شهرسازی…

شکایات مردمی در خصوص تخلفات ساختمانی در سامانه جامع نظارت عالیه کشور به آدرس snam.mrud.ir   ثبت و رسیدگی می شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از اداره راه و شهرسازی لارستان، در راستای اعمال ماده ٣٥ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در خصوص نظارت عالیه برساخت و سازها توسط وزارت راه و شهرسازی و همچنین ارتباط مناسب و موثر و رسیدگی به درخواست ها و شکایات در زمینه ساختمانی، مراجعین می توانند  با ورود به سامانه  snam.mrud.ir  نسبت به ثبت شکایات خود در این زمینه اقدام نمایند  .

شکایت ثبت شده مستقیما بر روی کارتابل مدیر مسکن و ساختمان و رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و مسئول نظارت عالیه اداره کل راه و شهرسازی لارستان قابل رویت بوده و مورد پیگیری قرار می گیرد و در اسرع وقت به اطلاع متقاضی رسانده خواهد شد.

متقاضی نیز می تواند از طریق سامانه مذکور شکایت خود را پیگیری نموده و تمام مراحل ذکر شده توسط کارشناس محترم دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی کنترل و پیگیری میشود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٥٢٢٤١١٦٠ _٠٧١اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان تماس حاصل فرمایید .

س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین