جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سرمربی تیم چمران لارستان:بدقولی مسئولین باشگاه‌داران را دلسرد می‌کند

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان با بیان اینکه بدقولی مسئولین باشگاه‌داران را دلسرد می‌کند گفت: ورزش بانوان چون در رسانه دیده نمی‌شود کسی سمت آن نمی‌آید. به گزارش گروه ورزشی…

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان با بیان اینکه بدقولی مسئولین باشگاه‌داران را دلسرد می‌کند گفت: ورزش بانوان چون در رسانه دیده نمی‌شود کسی سمت آن نمی‌آید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نشمین شافعیان، سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر درباره کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: متاسفانه به دلیل بدقولی که از طرف مسئولین استانی انجام شد باشگاه تصمیم گرفت امسال در لیگ تیم داری نکند. وقتی هیچ کس به وعده خود عمل نمی‌کند دلسرد شدن از ادامه کار بدیهی‌ترین چیز ممکن است. قطعا تصمیم به کناره گیری کار آسانی نیست آن هم برای تیمی که سال قبل عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

او در مورد وضعیت بازیکنان تیم پس از منحل شدن گفت: هم من و هم تعدادی از بازیکنان از دیگر تیم‌ها پیشنهاد داریم ولی فعلا هیچ چیز مشخص نیست. اینکه بگویم احتمال دارد لارستان مجددا به لیگ برمی‌گردد یا نه هیچ اطلاعی ندارم اما در حال حاضر نه من و نه بازیکنان با هیچ تیمی قرارداد نبستیم.

شافعیان درخصوص وضعیت کلی هندبال بانوان اظهار کرد: خوشبختانه هندبال بانوان مسیر خوبی را تا به امروز طی کرده است. در حال حاضر در رده‌های سنی مختلف تیم ملی داریم این نشان می‌دهد که هم هندبال بانوان برای فدراسیون اهمیت دارد و هم هندبالیست‌های بانوان پتانسیل خوبی دارند.

وی افزود: در کنار این هندبال و در کل ورزش بانوان همیشه از نبود اسپانسر و پوشش رسانه‌ای رنج برده و می‌برد. نداشتن منابع کافی یکی از دلایل اصلی انحلال تیم‌هاست و برای رفع این مشکل باید اسپانسر خوب جذب کنیم. اسپانسر خوب هم قطعا جذب تیم و رشته‌ای می‌شود که پخش تلویزیونی داشته باشد تا جایی دیده شود.

شافعیان در پایان گفت: ورزش بانوان چون در رسانه دیده نمی‌شود کسی سمت آن نمی‌آید. به نظرم اگر بتوانیم باشگاه‌هایی که در بخش آقایان تیم داری می‌کنند را مجاب کنیم در بخش بانوان هم تیم داشته باشند قطعا بخشی از مسیر رشد بانوان را هموارتر کردیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۷:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین