چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

شکست هندبالیست‌های لارستانی مقابل تیم مدعی سپاهان اصفهان

هفته دوم لیگ هندبال بانوان با برد مدعیان به پایان رسید. به گزارش میلاد لارستان، هفته دوم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری ۳ دیدار به پایان…

هفته دوم لیگ هندبال بانوان با برد مدعیان به پایان رسید.

به گزارش میلاد لارستان، هفته دوم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری ۳ دیدار به پایان رسید که طی آن سنگ آهن بافق، فولاد مبارکه سپاهان و زاگرس جنوبی کازرون برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

فولاد مبارکه سپاهان که هفته نخست لیگ را به دلایل پزشکی از دست داد، مقابل شهید چمران لارستان به میدان رفت که در هر دو نیمه توانست با نتایج ۱۵ بر ۱۱ و ۳۲ بر ۲۳ به برتری برسد تا با دو امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

سنگ آهن بافق هم که به البرز رفته بود، در یک دیدار حساس و نزدیک موفق شد ۲۷ بر ۲۴ برابر شهدای رزکان البرز پیروز شود تا با ۴ امتیاز از دو بازی در صدر جدول بایستد. رزکان نیز پس از سپاهان با تفاضل گل کمتر در رده سوم جای گرفت.

سنندج هم که میزبان زاگرس جنوبی کازرون بود مقابل شاگردان خدیجه قانع به میدان رفت و نتیجه را با حساب۲۶ بر ۲۲ واگذار کرد تا کازرون در رده پنجم رده بندی قرار گیرد و سنندج نیز با دو شکست در رده هفتم جای بگیرد.

گفتنی است دیدار دو تیم فولاد هرمزگان و نفت و گاز گچساران فردا، شنبه، برگزار می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین