جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مخروبه خطرساز در شهرقدیم لار+تصاویر

در نقاط مختلف شهرقدیم لار خانه های قدیمی و مخروبه ای وجود دارند که نیازمند رسیدگی و توجه است. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، در شهرقدیم لار به…

در نقاط مختلف شهرقدیم لار خانه های قدیمی و مخروبه ای وجود دارند که نیازمند رسیدگی و توجه است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، در شهرقدیم لار به دلیل وجود بافت گسترده تاریخی و البته در برخی موارد فرسوده، نیازمند برنامه ریزی از سوی مسئولان برای استفاده بهتر و بهینه است.

با گذر از محلات قدیمی شهر لار، می توانید به خوبی وجود خانه های تاریخی را درک کنید. در کنار اهمیت موضوع حفظ هویت و تاریخ شهر لار، نیازمند است با یک برنامه ریزی و مطالعه میدانی، علاوه بر بهسازی و زیباسازی بافتهای تاریخی ارزشمند، نسبت به تخریب بناهای مخروبه و خبرساز اقدام کرد.

در حدفاصل خیابان حاج غفوری و آیت الله خامنه ای، خیابانی به نام میرعبدالعظیم وجود دارد. در حاشیه این خیابان تعداد زیادی منازل فرسوده وجود دارد که دیگر کمتر می توان آن را دارای ارزش تاریخی دانست. چرا که آگاهانه یا عمدی این بناها به دلایل مختلف از جمله خالی از سکنه شدن، تخریب شده و علاوه بر ایجاد نازیبایی، برای عابرین خطرساز است که انتظار می رود با همکاری شهرداری، میراث فرهنگی و مالک این املاک، نسبت به تخریب آن اقدام کرد.

در ادامه تصاویر از برخی از این بناها مشاهده می شود:

 

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین