شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سفرمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه اي وزیر کشور به لارستان

معاون اقتصادي و توسعه منطقه اي وزير كشور، براي بررسي آخرين وضعيت اقتصادي شهرستان لارستان، امشب وارد اين شهرستان می شود. به گزارش میلاد لارستان و به نقل از روابط…

معاون اقتصادي و توسعه منطقه اي وزير كشور، براي بررسي آخرين وضعيت اقتصادي شهرستان لارستان، امشب وارد اين شهرستان می شود.

به گزارش میلاد لارستان و به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی با اعلام این خبر در جمع تعدادی از مدیران شهرستان در سخنانی گفت: دکتر بابك دين پرست معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه اي وزير كشور به منظور اطلاع از آخرين وضعيت اقتصادي، عمرانی، زیربنایی و زیر ساختی شهرستان و بررسي مشكلات واحدهاي توليدي و بنگاههاي اقتصادي ، سه شنبه شب، وارد لارستان می شود.

فرماندار ویژه لارستان افزود: دين پرست، به نمایندگی از وزیر کشور و در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید شهرستان، از تعدادی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی لار بخصوص کارخانه بیسکویت ویتانا بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات واحد های تولیدی قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: معاون اقتصادي و توسعه منطقه اي وزير كشور در جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد شهرستان که در مرکز استان برگزار خواهد شد، شرکت و موضوعاتی همچون راه اندازی کارگو در فرودگاه بین المللی لارستان، خط دوم انتقال آب از سد سلمان فارسی، منطقه ویژه اقتصادی، بندر خشک، معدن کنستانتره آهن و غیره را مورد بررسی قرار خواهد داد.

همچنین، معاون وزیر کشور از کارخانه سیمان لارستان، جاده جهرم- لارستان-بندرعباس، لار- بیرم و شهرک گلخانه ای هم بازدید خواهد کرد.

در این سفر، مهندس رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و جمعی از مدیران کل و مسئولان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، معاون وزیر کشور را همراهی می کنند./*

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین