جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر در مناطق محروم گراش توزیع می‌شود

رئیس بسیج سازندگی گراش از فعالیت گروه‌های جهادی این شهرستان در راستای رفع محرومیت خبر داد و گفت: در آستانه سال تحصیلی ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر ایرانی در مناطق محروم گراش…

رئیس بسیج سازندگی گراش از فعالیت گروه‌های جهادی این شهرستان در راستای رفع محرومیت خبر داد و گفت: در آستانه سال تحصیلی ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر ایرانی در مناطق محروم گراش توزیع می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان علیرضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به فعالیت ۱۵ گروه جهادی در گراش اظهار داشت: فعالیت گروه‌های جهادی در راستای رفع محرومیت ساماندهی و برنامه‌ریزی شده و یکی از برنامه‌ها تامین لوازم التحریر و پوشاک برای دانش‌آموزان در مناطق محروم است که از عید غدیر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در نقاط محروم شهرستان توزیع شده است، گفت: ۳۰۰ بسته دیگر نیز در هفته دفاع مقدس میان نقاط محروم و کم برخوردار گراش توزیع می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی گراش با اشاره به اینکه ارزش هر بسته ۵۰ هزار تومان است، افزود: این بسته‌ها در قالب طرح‌های مختلف اکرام عید غدیر، سوغات شهدا و هفته دفاع مقدس توزیع شده و می‌شود.

دهقانی با بیان اینکه تعداد ۵۰ تا ۱۰۰ پوشاک مدرسه نیز توسط گروه‌های جهادی آماده شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه برخی نقاط محروم‌تر هستند تلاش شد که پوشاک تنها در این مناطق توزیع شود.

وی با بیان اینکه ۷ گروه یاران مهدی در امر جمع‌آوری و توزیع لوازم التحریر مشارکت داشتند، گفت: گروه یاوران مهدی، ۱۱۰ نصر، شهید علیپور حوزه ارد، شهید ابراهیم هادی حوزه خواهران، شهید نورسته، شهید حججی و شهید زین‌الدین گروه‌هایی بودند که بیشترین مشارکت را در زمینه توزیع لوازم التحریر داشتند.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان گراش همچنین به دیگر فعالیت گروه‌های جهادی اشاره کرد و افزود: توزیع ۳۰۰ بسته غذایی در عید قربان در میان محرومین، برگزاری اردوهای فرهنگی با محوریت قربان تا غدیر، اردوهای بهداشتی و پزشکی تحت عنوان شهید رهنمون، برگزاری میز خدمت با کمک ادارات، کلاس‌های مشاوره و اشتغال و غیره از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین