جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

بازپس گیری بیش از 199 هزار متر مربع اراضی ملی از سودجویان در گراش

دو قطعه زمین به مساحت ۱۹۷هزار متر مربع و ۲۱۶۴ هزار متر مربع به ارزش ۱۱۹ میلیارد ریال در محدوده شهر گراش، از متصرفان باز پس گیری شد. به گزارش…

دو قطعه زمین به مساحت ۱۹۷هزار متر مربع و ۲۱۶۴ هزار متر مربع به ارزش ۱۱۹ میلیارد ریال در محدوده شهر گراش، از متصرفان باز پس گیری شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، محمد صادق یادگار مدیریت املاک و حقوقی، در خصوص رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان گراش، اظهار داشت : نیروهای یگان حفاظت این اداره کل به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی و حفاظت از اراضی ملی هستند و خوشبختانه طی چند مرحله افراد سودجو در شهرستان گراش را شناسایی کرده و به مراجع قضایی معرفی نموده اند.

محمد صادق یادگار ، ادامه داد : دو زمین به مساحت ۱۹۷هزار متر مربع و ۲۱۶۴ هزار متر مربع به ارزش ۱۱۹ میلیارد ریال در محدوده شهر گراش با حکم مراجع قضایی از متصرفان باز پس گیری شد و تمامی اقداماتی که در این زمین ها صورت گرفته بود تخریب و زمین ها به حالت اولیه خود بازگشت .

وی اظهار داشت :همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی دولتی چه در سطح شهر وچه در روستا‌ها با شماره تلفن یگان حفاظت این اداره کل  ۰۷۱۵۲۲۴۱۱۶۰ داخلی ۲۲۵۰ تماس حاصل نمایند.

  س- ۲۱۰

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین